Uitgerekend februari 2022

Ah wat fijn @lorraine en @mrslle!! Wat een geruststelling he! En leuk dat jullie kleintjes ook zo aan het bewegen zijn. Op basis van de meting is mijn uitgerekende datum ook 2/2/2022 maar vanwege het ziekenhuis traject weten we vrij zeker dat het 3/2/2022 zou zijn dus daar blijft de datum op staan. Maakt ook geen fluit uit natuurlijk..

Ik heb vandaag bloed laten prikken voor de Nipt. Laten we hopen dat het allemaal goed is.

@gebruiker: maak je vooral geen zorgen als je wat minder symptomen hebt, volgens mij wil dat echt niet zoveel zeggen. Ik ben enkel in het begin misselijk geweest (echt maar een paar dagen) en daarna wel super moe maar de ene dag gaat ook beter dan de andere.

Succes allemaal met de komende echo’s en begin augustus hebben we de eerste geslachtsbepalingen van deze groep volgens mij.. Weer een nieuwe fase!

@Lorraine Ja, ik ga ook de NIPT test doen zonder nevenbevindingen. Ik moet as woensdag bloedprikken in het zkh. En jij?

Spannend ja, de NIPT. Wij gaan ook zonder nevenbevindingen. Ik heb nog geen datum, omdat ik 5 dagen ben teruggezet ben ik ineens volgende week pas 11 weken!

Ik ga vandaag bellen voor een afspraak voor geslachtsbepaling! Ook spannend ? maar op een leuke manier. Inderdaad een nieuwe fase! Leuk om met elkaar te delen die fases.

Hey meiden! 
zoals ik jullie heb verteld hebben wij afgelopen maandag een echo gehad. Daarop was wel hartactie te zien, maar nog maar 70 slagen per min. Dit kan betekenen dat het hartje pas net is gaan kloppen, maar het kan ook zijn dat het vruchtje zich niet goed ontwikkeld. Vanmorgen heb ik opnieuw een zwangerschapstest gedaan om mezelf gerust te stellen. Dat had ik beter niet kunnen doen. Het streepje lijk echt lichter te zijn geworden. Ik lees online dat dit kan komen doordat je te veel Hcg in je lichaam hebt, waardoor de test lichter uit slaat. Ik hou mezelf natuurlijk voor dat dat het is, maar ik maak me echt zorgen!! 

Wat fijn al die echo’s. Ik ben vandaag op 8+5 wk gezet. Dus een week vooruit. Nu binnenkort ook de termijnecho. Succes allemaal en bij mij zijn de kwaaltjes ook wat minder geworden. O.a. De misselijk is een stuk beter te doen.

Wat naar die onzekerheid DaniAld, ik duim ook voor je!

Mama van Y wat goed! Wij hebben over 2 weken de termijnecho en ik moet zeggen dat ik nu ook 2 goede dagen achter de rug heb wat betreft de misselijkheid. Ik hoop dat het zo blijft haha. 

Wij hebben afgelopen weekend de ouders het goede nieuws verteld en ondanks dat er bij ons een (gelukkig kort) ziekenhuistraject aan vooraf ging hadden ze het absoluut nog niet verwacht. Mijn schoonouders waren echt compleet verrast terwijl ik het idee had dat hun het echt wel een beetje door hadden haha, echt zo leuk!

Terug
Bovenaan