Uitgerekend februari 2022

Vanmiddag eerste echo gehad en een kloppend hartje gezien! ? voorlopig uitgerekende datum is 4-3-2022, dus misschien moet ik dit topic nog wel verlaten ?, maar kan nog veranderen uiteraard. “Terug gezet” naar 7w4d. 5 augustus volgende echo. Krijg een extra echo omdat het anders te lang zou duren tot de termijnecho. Geen straf uiteraard ?

Dag iedereen! Ik sluit me ook graag aan bij dit topic. Ik ben voorlopig uitgerekend op 22-02-2022. Gisteren een positieve eerste echo gehad. Het hartje klopte en alles zag eruit zoals zou moeten. We zijn heel blij! Na me wekenlang best wel belabberd te hebben gevoeld, voel ik me sinds gisteravond veel beter. Alsof ik ineens meer energie heb. Er zat bij mij dus ook een stukje mentaal bij. Heel veel sterkte voor iedereen. Lees graag jullie verhalen. :)

Ik ben momenteel tussen de 10 a 11 weken.
Uitgerekende datum is wel erg leuk: 14 feb 2022❤ kloppend hartje al gezien! En volgende week maandag de 2e echo! Erg benieuwd en erg veel zin in! Ook wij hebben gekozen om de nipt test te laten doen, zonder nevenbevindingen.. hopelijk is alles helemaal oke? Groetjes ?

Hay hay ik heb vandaag de termijn echo gehad. Alles zag er goed uit. Uitgerekend op 12-2-2022. Gekozen voor de nip test zonder neven. Ondanks dat ik moe ben voel ik me erg goed. En hoe is het bij jullie?

Hi allemaal! Ik ben vandaag 11 weken, volgende week donderdag de termijnecho, kan echtttt niet wachten! Vooral omdat er met 8 weken nog niet veel te zien was qua vorm haha:) Gelukkig weinig kwaaltjes, zo blij mee. Zijn er al mensen die de geslachtsbepaling gepland hebben? Met hoeveel weken is dat?

Hi CFK, ik lees jouw bericht nu pas. Zo grappig, we hebben precies dezelfde symptomen! Mijn borsten lijken de afgelopen 2 weken wel meer pijn te doen, erop liggen is een uitdaging haha. Ik zat ook te voelen of het er nog zat :p Mensen zeggen tegen mij, oh je begint het al te zien!! En dan zeg ik: nou nee dat zijn mijn darmen... Jammer, ben benieuwd wanneer de 'echte' buik begint te groeien! Nu op 11 weken en nog weinig te zien. Hoe gaat het met jou nu?

Hier ook 11 weken vandaag :)! Wij hebben de geslachtsecho al gepland, dat kan met 15/16 weken :) zo spannend! De onze staat op 20 aug. Ik heb zoveel zin in weer een echo, echt leuk om te zien. En ben heel benieuwd wat het wordt ??.

Qua klachten voel ik me naast moeheid ook een stuk beter, ben eindelijk weer aan het sporten 2x in de week. Ik ben echt een buikslaper maar merk dat mijn borsten de laatste tijd ook vaak te zeer doen om erop te liggen :(

Terug
Bovenaan