Uitgerekend februari 2022

Haha @uitje! Het is natuurlijk niet leuk, maar je verwoord het heerlijk nuchter. Ikzelf ben ook niet zo'n "oh je straalt echt" zwangere, mijn huid en haar zijn er ook flink op achteruit gegaan. Van stralende lange lokken naar een bos onhandelbaar stro. Ook nog steeds last van ochtendmisselijkheid, hopelijk neemt dat binnenkort af (ben nu 12+4).
Verder gaat het hier prima! We hadden een spannende week achter de rug met bloedverlies, nog best wel wat. Gelukkig mochten we snel bij de verloskundige langskomen en klopte het hartje nog! De dag daarna kregen we de uitslag van de NIPT, gelukkig ook helemaal goed :D daarna hebben we aan de grote klok gehangen dat ik zwanger ben. Echt zo leuk om iedereen zijn/haar reactie te zien en horen. 
En @Liesbeth! Wauw, wat bijzonder inderdaad! Jeetje, lijkt me ook heel onwerkelijk in het begin zeg. Leuk dat je je verhaal online gaat delen! Ik volg een andere vrouw die vorig jaar een drieling heeft gekregen, misschien heb je wat aan haar instagram: nomi_harmsen 

@liesbeth, wauw een drieling! Wat onwijs heftig maar gaaf. Ik ben je gaan volgen hoor op Insta. Zie dat je ook al een prachtig zoontje hebt.

@lorraine super rot voor jou, maar voelt ergens wel als troost dat ik niet de enige ben haha.

@Liesbeth: wow een drieling! Wat tof! Spannend hoor!

@Niesss: laat je weten hoe de echo vandaag was?

Hier (13+2) ook nog steeds misselijk... wel irritant! En mijn haar is ook een bos droog stro haha...

Wij hebben over 3 weken een geslachtsecho.
Vrijdag echo gehad en alles zag er goed uit!

@Liesbeth, wauw heel bijzonder! Tof hoor!

@Snoezepoes, herkenbaar.. mijn haar is dikke geworden en pluiziger. Als ik er geen creme of iets in doe zie ik eruit.. haha

Morgen alweer 14 weken, gaat echt snel! Ik ben tot 12,5e week echt wel misselijk geweest de hele dag. Nu is het eindelijk aan het afnemen en al een week voel ik me goed. Kan weer goed eten. En mijn buikje begint al echt te groeien! Zo bizar, hihi
Blijf veel acne houden helaas, hopelijk trekt dat nog een beetje weg.
Ik ben normaal nooit van de snoepjes oid, maar ohh ik ben nu zo weg van zoete dingen.. gekke dingen komen er naar voren als je zwanger bent, haha.

Volgende week vrijdag weer echo en waarschijnlijk ook geslachtsbepaling als de kleine het laat zien, heeeeel benieuwd!!

Wauw Liesbeth een drieling! Wat gaaf zeg. 
Ik ben je ook gaan volgen hoor! 

@Snoezepoes wat lief dat je er aan dacht.
De echo was helemaal goed, het was al een hele druk beeb!
Echt zo leuk en zooo bijzonder om te zien, ik zit nog op roze (of blauwe) wolk hihi!
Uitgerekende datum blijft 27-2 dus we mogen ook voor de 13 weken echo. 
Deze staat gepland 1 september, volgende week maandag ook meteen bloedprikken voor de NIPT. 

Hier is de misselijkheid echt met de dag anders, de ene dag een topdrag, de andere een drama.
Gelukkig zit er hier wel een stijgende lijn in. Verder eigenlijk geen last van andere kwaaltjes, ook meiheid word staat beter. 
Al met al, geen klagen dus :) 

Leuk al die updates ☺️
@mrslle mijn buikje begint nu ook echt!!! Zo bijzonder. In een broek lijkt het al wel een beetje rond maar voor de spiegel of in bikini is het alleen nog een rolletje aan de onderkant haha. Ik heb ook zwangerschapskleding gekocht, pas mijn eigen broeken echt niet meer.

@Lorraine, haha ja ? mijn uniform van het werk gaat ook steeds strakker zitten en dan ook nog paigers op zak, dan staat er helemaal spanning op haha.
Ik heb ook zwangerschaps broeken gekocht via Shein, leuke broeken voor een leuk prijsje!

Terug
Bovenaan