Uitgerekend februari 2022

@ uitje ik heb er ook last van. Nooit puistjes gehad ook niet in de puberteit, en nu sinds ik zwanger ben gezicht en borst. Heb wel het idee dat het een stuk minder is dan een paar weekjes geleden, ik denk dat dat hormoon afneemt net als dat je tot 16 weken maar mee kan doen aan Moeders voor Moeders?

Hoi allemaal!

Ik ben nu 16+1 weken zwanger, vandaag voor de 16 weken controle geweest en alles was goed. Gelukkig maar! Helaas was dit wel mijn laatste afspraak bij de vk, en word ik doorverwezen naar het zh ivm ziekte van Crohn… vandaag dus een lang gesprek gehad en veel informatie mee gekregen, ook onder andere over baby’s eerste prikjes, dat is hier in huis nog wel even een dingetje, ik en mijn vriend denken er totaal anders over, en zijn op internet gaan zoeken naar informatie, nou daar worden nou nog niet echt wijzer van. Omdat dit ons eerste kindje gaat worden ( als alles goed blijft gaan) is natuurlijk ook alles nieuw.

Zijn er hier dames die hun ervaringen met mij willen delen en de voor en na delen over het wel en het niet vaccineren van de baby? Dames die ervaringen hebben? Of verhalen van vriendinnen? Niks moet! Maar hopelijk zijn er toch wat die mij hun ervaringen willen vertellen.

Hoi Scavola, ik kan je niet echt helpen denk ik want ik zie 0 nadelen aan het vaccineren van je kindje. De bangmakerij die rondgaat is in geen enkel wetenschappelijk onderzoek onderbouwt. Ik snap niet dat er mensen twijfelen aan het rijksvaccinatie programma.

Maar goed, als je gelijkgestemden zoekt kan je ook even zoeken in de topics op dit forum, er zijn er genoeg over geopend.

@scavola ik heb mijn zoon laten inenten volgens het Rijksvaccinatieprogramma en zal dat met de nieuwe spruit ook doen. Ik haal zelf de 22 weken prik zodat de kleine deze niet hoeft te halen, scheelt er weer een.

Als je bang bent voor onrust bij je kindje bestaat er iets als 'ontstoren'. Dit kan een homeopaat voor je doen als je vindt dat je baby niet lekker reageert op prikjes. De ziektes waar je kindje voor gevaccineerd wordt wil je echt niet meemaken. Dus zou zelf altijd voor vaccineren kiezen.

Ik doe dan weer niet mee aan de corona vaccinaties, ook niet als deze volgend jaar al op de lijst komt te staan voor kinderen. Puur vanwege de reden dat het nog in een testfase zit. Vanaf 2023 is t prima, maar nu nog niet.

Hier ook een jongetje!

Ik neem geen Covid vacvinatie en ook geen 22 weken prik. Ben ook van plan mijn kind niet al in eerste half jaar te laten vaccineren. Heb hierover veel gesproken en gelezen...

Hallo allemaal! Ik ga me aansluiten bij dit topic. Inmiddels ruim 15 weken van de 2e. We krijgen nog een meisje! Mijn man moest even wennen, maar zo'n zussenband lijkt me geweldig. Helaas hier te kampen met een HG zwangerschap en de bloeddruk verhoogd ookal wat.. belangrijkste is dus dat ze gezond ter wereld komt!

Terug
Bovenaan