Uitgerekend februari 2022

Hier alles op zich oké. Amper kwaaltjes gehad en dat is nog steeds zo gelukkig. Blijf enkel last houden van acne. En hoewel ik weet dat het veel erger kan (misselijk, overgeven, pijn, moe) vind ik het wel vervelend want ik zit echt onder. Mn gezicht, decolleté en rug.

Over twee weken geslachtsecho gepland en daar kijk ik wel heel erg naar uit. Verjaardagscadeautje aan mezelf. Dan is het daarna nog 4 weken wachten tot de 20 weken echo. Morgen als het goed is de uitslag van de NIPT. Ben benieuwd.

Zijn er al dames die t geslacht weten?

@Uitje, ik heb dat ook met die acne.. echt verschrikkelijk.. kan reinigen wat ik wil, maar blijft helaas aanwezig.

Wij hebben as vrijdag echo en geslachtsbelaling als de kleine er zin in heeft ?

Vervelend snoezepoes! Mijn misselijkheid is sinds een weekje ineens verdwenen.
En uitje! Ik snap dat je het vervelend vind hoor, gaat een kwaal zoals acne ook in fases of blijft dat de gehele zwangerschap een beetje gelijk?

Hier ook alles prima! Geen misselijkheid en moeheid meer, maar helaas wel al vroeg last van mijn bekken. Schijnbaar zijn onder hormonen mijn banden sneller week. Wij hebben volgende week geslachtsecho ?? zo benieuwd en echt veel zin in weer een echo! Duurt steeds zo lang haha.

Vervelend die (acne) kwaaltjes. Ik heb hier vooral tijdens het voortraject (hormonen spuiten) last van gehad en dat maakte mij soms ook onzeker. Maar het trekt weg ladies! Nu geen last meer van..

Wij hebben afgelopen maandag de geslachtsbepalende echo gehad. Een meisje! En ze doet het heel goed, zo fijn. We hadden het op een papiertje laten schrijven en thuis een ballon doorgeprikt. Geen grote happening maar toch even een momentje voor onszelf en de ouders.

Succes met wachten voor de rest! Hebben jullie een voorgevoel of het een meisje of een jongen wordt? Ik had dat wel heel sterk..

Hoi hoi
Kleine update van mij, vandaag de 12 weken echo gehad en alles was goed! Zo speciaal om voor het eerst een echt kindje te zien en de armpjes en beentjes die bewegen ?.
De uitgerekende datum gekregen en we zijn dus 4 dagen vooruit gezet!! 20-02-2022 ❤

Wij krijgen een zoontje!! ?

Was goed gegroeid en erg actief. De volgende echo is alweer de 20 weken echo! Gaat zo snel!!

Wij hadden woensdag weer een echo. Een pret echo, maar de echoscopiste heeft meteen alles gecheckt. Zag er helemaal goed uit! Alles erop en eraan en ook wij krijgen een jongen! ? Het was overduidelijk.

Wat leuk al die jongetjes en een meisje bij Mimi-lou! :) 
RiekieM bijzonder hé! Ik zat ook echt helemaal op een roze wolk na onze termijnecho, vond het zo bijzonder om te zien dat 'de pinda' (zo noemde we het gekscherend na de eerste echo met 7 weken) gewoon al een heel minimensje was geworden. 

Hier ondertussen 13+1, vorige week ziek op bed gelegen, veel hoesten, hoofdpijn en overgeven maar gaat gelukkig weer beter. Qua kwaaltjes weet ik dus even niet zo goed waar ik nu sta haha! Sinds vrijdag begint buikje wel echt te groeien, moet daar echt nog wel even aan wennen merk ik haha!
Vorige week ook de uitslag van de NIPT gehad en deze is helemaal goed! Op naar de 13 weken echo volgende week woensdag. Hoe gaat het bij jullie meiden?

Terug
Bovenaan