Uitgerekend februari 2022

Oh ja!! Sinds afgelopen zondag de eerste schopjes gevoeld en mijn partner heeft het maandag ook al gevoeld ? Zo naar uitgekeken want behalve een groeiende buik voelde ik mij helemaal niet zwanger.. Hebben anderen dat ook?

Straks de 20 weken echo… Fijn om haar weer te zien!

Gefeliciteerd Uitje, wat leuk een meisje! Een echt koningspaar dus. 

Ook van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap Summer, wat vervelend een HG zwangerschap! 

Hoe was de 20 weken echo Mimi-Lou?

Vorige week hebben wij de 13 weken echo gehad, kindje is helemaal goed gekeurd dus op naar de 20 weken echo begin oktober. Wij hebben ook nog een geslachtsbepaling laten doen en wij krijgen een zoontje! Vorige week al lekker even aan het shoppen geslagen, dan word het ook toch allemaal wat echter.

Hier voel ik de kleine man nog niet maar de placenta ligt ook aan de voorkant, hierdoor kan het dus wat langer duren zei de echoscopiste vorige week al. Lijkt me zo bijzonder om de eerste keer je kindje te voelen!

Hier ook een pret echo gehad met 15,1 dag en we krijgen een jongetje ? alles zag er goed uit, gehemelte dicht etc.. placenta ligt aan de achterzijde dus heb afgelopen week ook al de eerste plopjes gevoelt ? wat een vreemd gevoel is dat maar zo geweldig.. nu even genieten van de vakantie en begin oktober de 20 weken echo.

Er komen veel jongetjes aan, ook in mijn omgeving hihi

Hier vandaag precies 19 weken. Volgende week de 20 weken echo, spannend!

Ik voel me echt kip lekker, echt fijn. Buikje begint nu echt te groeien en ik voel onze kleine man ook. Van de week had ik echt ineens een uitstulpen, geen idee wat ie aan het doen was haha. Het voel iig heel apart en speciaal!!

Leuk om te lezen dat er zoveel jongetjes tussen zitten!
Het buikje groeit goed en sinds 2-3 weken voel ik de kleine ook bewegen. Eerst een soort knappend belletjes en nu wat duidelijker voelbaar als duwtjes? voel het met name als ik s avonds of s middags tot rust kom.

Ben nu 17w precies, voel me goed, heb meer energie en ben weer lekker aan het sporten (met sportschema zwanger van Sterkher, echt een aanrader!).

Over 2 weken hebben we de 20 weken echo, wij laten het geslacht van de kleine een verrassing tot het geboren is?
Toevallig ben ik tegelijk zwanger met mijn zusje (zij van de 3e, voor mij de 1e) zij zit op 15 weken en aangetrouwde nicht is 21 weken zwanger (ook vd 1e). Komend weekend gaan we gezellig samen positiemode shoppen en met z’n drietjes uiteten?

Ik heb een fysiek beroep. Werk als fysiotherapeut, dus moet wel echt goed opletten hoe m’n houding is tijdens werken. Verder mag ik echt niet klagen, slapen gaat weer een stuk beter, afgezien van bandenpijn heb ik nu weinig kwaaltjes.

Hier voel ik de kleine man ook al goed sinds een week of 2! Lekker bewegen :) zo gezellig! Nu 18+5.

Misselijkheid is weg sinds vorige week. Heerlijk!

Hier ook alles goed! Voel ons kleintje ook, zo bijzonder ? buik begint ook echt wat te worden. Het wordt daardoor heel echt allemaal, leuk! Qua fysiek voel ik me ook echt goed de laatste tijd. Niks te klagen dus! Over 2 weken ook de 20 wkn echo, maar omdat ze hem bij de pret echo al van top tot teen bekeken hebben, (zoals de nieuwe 13 wkn echo's) is de 20 wkn niet zo spannend meer.
Leuk om weer even van iedereen te horen hier!!

Terug
Bovenaan