Hier gaat het goed, afgelopen donderdag 20 weken echo gehad (term 19+1). Kleintje is helemaal goedgekeurd, zijn geen bijzonderheden op alle belangrijke controle punten. En het geslacht hebben we niet gevraagd dus dat blijft nog steeds een verrassing?
Kleintje heeft wat kortere beentjes (onderkant vd curve) maar dat past gelukkig bij het genenpakketje van papa en mama (wij zijn ook niet heel lang?).
Hij of zij is lekker beweeglijk, voel het nu de hele dag door. En reageert ook op harde geluiden of lachen. heel leuk om te merken ook dat ik met aaien of kriebelen over de buik echt contact kan maken met onze kleine spruit?
Ik voel me verder goed maar merk wel dat ik me wat rustiger moet houden; tempo moet wat langzamer opstaan etc. Nu ook iets meer last van bekken en lage rug, ga volgende week even afspraak maken bij een bekkenfysio, eens kijken of ik met advies en oefeningen wat controle over de klachten ga krijgen.
En het zwangere buikje wordt ook steeds groter, merk dat ik nu ook iets meer in de geniet modus kom? we zijn langzaam aan ook de uitzet bij elkaar aan het sprokkelen, meeste kleertjes voor het begin hebben we al.
Vind het fijn om dat iedere keer in stukjes te doen, checklist wordt steeds verder gevuld. Straks hebben we alles compleet ruim voordat ons kleintje zich aandient ?
Hoe gaat het verder met jullie?