Uitgerekend februari 2022

@Niess: alles helemaal goedgekeurd tijdens de 20 weken echo, geen opmerkingen ? Ik keek er zo naar uit haar weer te zien maar verwacht daar niet te veel van tijdens die echo. Vrijwel de gehele tijd wordt er ingezoomd op de organen waardoor ik haar in zijn geheel maar weinig heb gezien. Klein detail want belangrijkste is natuurlijk dat ze gezond is maar ik keek juist daar ook echt naar uit.

Weten jullie of/wanneer de volgende echo is na 20 weken?

Wat hebben we veel jongetjes hier zeg! En super dat veel van jullie het kindje ook al voelen. Wat bijzonder he!

Hoi meiden,
Is er ook een appgroep voor uitgerekend in februari 2022?
Misschien leuk om er anders 1 op te starten?
Stuur me een berichtje; 0630132777!

Groetjes

Hier gaat het goed, afgelopen donderdag 20 weken echo gehad (term 19+1). Kleintje is helemaal goedgekeurd, zijn geen bijzonderheden op alle belangrijke controle punten. En het geslacht hebben we niet gevraagd dus dat blijft nog steeds een verrassing?

Kleintje heeft wat kortere beentjes (onderkant vd curve) maar dat past gelukkig bij het genenpakketje van papa en mama (wij zijn ook niet heel lang?).
Hij of zij is lekker beweeglijk, voel het nu de hele dag door. En reageert ook op harde geluiden of lachen. heel leuk om te merken ook dat ik met aaien of kriebelen over de buik echt contact kan maken met onze kleine spruit?

Ik voel me verder goed maar merk wel dat ik me wat rustiger moet houden; tempo moet wat langzamer opstaan etc. Nu ook iets meer last van bekken en lage rug, ga volgende week even afspraak maken bij een bekkenfysio, eens kijken of ik met advies en oefeningen wat controle over de klachten ga krijgen.

En het zwangere buikje wordt ook steeds groter, merk dat ik nu ook iets meer in de geniet modus kom? we zijn langzaam aan ook de uitzet bij elkaar aan het sprokkelen, meeste kleertjes voor het begin hebben we al.

Vind het fijn om dat iedere keer in stukjes te doen, checklist wordt steeds verder gevuld. Straks hebben we alles compleet ruim voordat ons kleintje zich aandient ?

Hoe gaat het verder met jullie?

Hier gaat het goed! Alweer 21+5 zwanger!
Voel hem ook goed spartelen, al een aantal weken. Voelt zo speciaal!

Namen zijn we ook al over na aan het denken. Nu twijfelen we tussen 2 namen. Maar we hebben nog even de tijd. Jullie al over namen aan het na denken?

Over een maandje komt ons kamertje, wandelwagen enz binnen. Woehoe, dan wordt het helemaal echt! Lekker inrichten hihi

Hier ook gister een goede 20 weken echo gehad met 0 bijzonderheden. Zo fijn! En er is nogmaals bevestigd dat we echt een meisje krijgen. Zo leuk om straks een jongen én een meisje te hebben.

De naam zijn we al over uit, alleen willen we graag een tweede naam. Mijn zoontje heeft als tweede naam Jacob. Een vernoeming naar alle mannen in de familielijn van mijn mans kant. We zijn de enige familie in Nederland met onze achternaam en aangezien hij de naam ooit door kan gaan geven wilde we hem ook de naam Jacob geven. Maar ik heb niet de behoefte onze dochter te vernoemen naar iemand uit mijn familie, maar wil wel een tweede naam voor haar. Wordt nog even puzzelen wat mooi staat.

Terug
Bovenaan