Uitgerekend februari 2022

Hier ook alles goed, 20 weken echo helemaal goed en inmiddels al 23 weken.
Meubeltjes voor het kamertje zijn er al, we moeten nog gordijnen, lamp, alle accesoires en een kinderwagen.
Ik ga met kerst met verlof, 6 weken van tevoren. Vond ik wel een moment!

Ik sluit ook graag aan bij de februari groep ? Vandaag alweer 21 weken zwanger! Vorige week de 20 weken echo gehad en die was helemaal goed! Ook wij krijgen een klein knulletje ?
Hebben jullie al nagedacht over de 22 weken prik?

Ik ga de 22 prik ook halen! Hoor verschillende verhalen over bijwerkingen dus hopelijk valt het mee ☺️ mijn weerstand is wel erg laag op het moment merk ik, super vatbaar voor griepjes en verkoudheden die nu veel heersen.

Verder merk ik dat ik de tijd ineens heel snel vind gaan, ben nu al bijna 23 weken en ineens lijkt het allemaal zo dichtbij te komen, verlof bijvoorbeeld maar ook heb ik er zelf zoveel zin in dat de kleine man er al "bijna" is. Leuk en spannend tegelijk! En ja ik besef me dat er misschien nog een zware tijd aan komt en de tijd dan minder snel gaat, haha.

Meiden, is jullie kleintje ook zo bewegelijk? Onze vriend duwt af en toe zo hard dat ik hem een beetje terug moet duwen haha ?
Morgen alweer 24 weken! ?

https://postimg.cc/066cj1Nz

Wauw Mrslle, die laat zich zeker goed zien! Bij mijn zoontje had ik dat ook. Bewegelijk, veel schoppen, al vroeg van buiten kunnen voelen en zien bewegen. Nu helaas placenta aan de voorkant. Vandaag 21 weken en voel haar sinds een klein weekje +- 1 a 2 keer per dag heel licht. Vind dat wel jammer, voel me niet echt zwanger nog haha. Het is dat mn buik groeit maar verder merk ik er maar weinig van. Heeeeel anders dan bij mn zoontje. Ik kijk ook weer uit naar de vk afspraak, even hartje luisteren. Bevestiging dat alles goed is daarbinnen.

Ik ga de 22 weken prik wel halen, maar pas met 28 weken ongeveer. Deed ik de vorige keer ook zo. Geen griepprik of corona vaccin, die vind ik beide niet nodig. Maar die van kinkhoest nu nemen bespaart mn meisje straks een prik dus die neem ik wel.

Haha Mrslle dat heb ik ook vaak sochtends!! Zo'n bult aan een kant, grappig. Verder is hij bij mij ook erg druk inderdaad, voel hem al een aantal weken meerdere keren per dag. Heel erg leuk! ? Al voelt het soms ook nog wel een beetje gek, die onverwachte bewegingen van binnen.

Terug
Bovenaan