Hallo dames,
Hier gaat het gelukkig ook goed. Kleine groeit ook als kool en is heerlijk beweeglijk ? ik merk nu ook een patroon in activiteit / schopjes, s morgens vroeg, s middags en s avonds. Ik ben vandaag precies 23 weken.
Heb maandag de 22w prik gehaald. Zo fijn dat het kan! Ook niet echt bijwerkingen, alleen pijn rond de priklocatie.
Ik ga vanaf 34 weken met verlof omdat ik een fysiek beroep heb (fysio in een reguliere praktijk). Dit is ook al over 11 weken, gaat hard idd! Even kijken of het lukt om werkuren tegen het einde iets af te bouwen; dat zou kunnen als mijn vervanger alvast wat uren kan gaan werken. Schijnt dat je dan iets minder vermoeid met verlof begint, kreeg als tip?
Ik heb helaas wel weer een kwaaltje erbij, heb spruw/candida infectie gekregen in de mond/keel (komt door medicatie die ik gebruik). Gelukkig mag ik hiervoor wel een gel in de mond gebruiken (heb het eerder gehad en hielp toen heel goed).
assistente van de huisarts heeft goed mee gedacht, hopelijk ben ik er over 2 weken vanaf. Keel is ook wat ontstoken, hoop dat m’n stem het voorlopig nog uithoudt?
Laatste weken ook babyuitzet aangevuld met rompertjes en een draagdoek, binnenkort gaan we wasbare luiers uitzoeken ? ga nu ook steeds meer uitkijken naar de komst van de kleine?
Merk dat ik me soms wat rustiger moet houden (niet te veel achter elkaar doen in huis, rust inbouwen).
Hoe is het verder met iedereen?