Uitgerekend februari 2022

Hi! Leuk om te lezen dat er zoveel jongetjes zijn! Bij ons in de vriendengroep en nu ook bij ons zijn het juist allemaal meisjes haha.
Sinds 2 weken voel ik de kleine, wat een fantastisch gevoel!!! (22+4 nu)
Heb wel last van maagzuur en af en toe een buikpijn achtig gevoel maar dat schijnt heel normaal te zijn, je organen zitten tenslotte ook overal en nergens haha.
Ik sta open voor een app groep, leuk!! :)

Hoe is het met iedereen?
Een aantal van ons is er al en sommige (waaronder ikzelf) moeten nog twee weken, maar we tikken allemaal de 24 weken grens aan.

Weet van mijn vorige zwangerschap dat dat een heel fijn gevoel gaf.

@uitje

Hier gaat het goed! Morgen 25 weken alweer. Gaat echt super snel! Nog 9 weken werken tot verlof, hihi. Ja, met die grens herken ik wel.. voelde toch ergens fijn??

Hoe gaat het met jou?

Hallo dames,
Hier gaat het gelukkig ook goed. Kleine groeit ook als kool en is heerlijk beweeglijk ? ik merk nu ook een patroon in activiteit / schopjes, s morgens vroeg, s middags en s avonds. Ik ben vandaag precies 23 weken.
Heb maandag de 22w prik gehaald. Zo fijn dat het kan! Ook niet echt bijwerkingen, alleen pijn rond de priklocatie.

Ik ga vanaf 34 weken met verlof omdat ik een fysiek beroep heb (fysio in een reguliere praktijk). Dit is ook al over 11 weken, gaat hard idd! Even kijken of het lukt om werkuren tegen het einde iets af te bouwen; dat zou kunnen als mijn vervanger alvast wat uren kan gaan werken. Schijnt dat je dan iets minder vermoeid met verlof begint, kreeg als tip?

Ik heb helaas wel weer een kwaaltje erbij, heb spruw/candida infectie gekregen in de mond/keel (komt door medicatie die ik gebruik). Gelukkig mag ik hiervoor wel een gel in de mond gebruiken (heb het eerder gehad en hielp toen heel goed).
assistente van de huisarts heeft goed mee gedacht, hopelijk ben ik er over 2 weken vanaf. Keel is ook wat ontstoken, hoop dat m’n stem het voorlopig nog uithoudt?

Laatste weken ook babyuitzet aangevuld met rompertjes en een draagdoek, binnenkort gaan we wasbare luiers uitzoeken ? ga nu ook steeds meer uitkijken naar de komst van de kleine?
Merk dat ik me soms wat rustiger moet houden (niet te veel achter elkaar doen in huis, rust inbouwen).

Hoe is het verder met iedereen?

Dat herken ik wel Giftoflife. Ik kan ook niet rustig doen. Vandaag de babykamer behangen en dan loop ik met een behangtafel de trap op, met een stofzuiger de trap af etc. Het is wel heel mooi geworden, dat dan weer wel.
Ook mn looptempo heb ik nog niet aangepast. Ik stap nogal stevig door altijd en dat doe ik nu nog. Na een paar km merk ik aan steken in mn buik dat ik even rustig moet doen.

Verder gaat alles eigenlijk heel soepel hier. Geen last van het zwanger zijn en voel me heerlijk met mn bolle buik. We zijn vooral druk met onze peuter, de terrorslaper. Dankzij hem slapen we nu ook hooguit 4 a 5 uur per nacht, dus het scheelt dat ik straks met de gebroken nachten van een newborn daar niet meer aan moet wennen ?..

Hi allemaal! Ik heb nog niet eerder iets gepost, maar wel veel gelezen. Ik ben ook uitgerekend in februari, maar zo ontzettend ongeduldig. Ik vind dat het allemaal zo langzaam gaat hihi, 21-22-23-24 weken.. voor mijn gevoel komt er geen einde aan. Denk als ik eenmaal de 30 bereikt heb het wel wat dichterbij komt allemaal. Meer vrouwen die daar last van hebben? T is ook zo'n gek idee dat we dadelijk ineens een baby hebben!
Grappig dat vele een jongetje krijgen, wij krijgen een meisje ondanks dat iedereen dacht dat we een jongetje zouden krijgen. 
Ik kijk uit naar t moment dat mijn man de baby ook kan voelen?
Ik stop wel pas met werken met 36 weken dus dat duurt voor mijn gevoel ook nog ontzettend lang. Gelukkig in november nog een weekje vakantie wat het mooi opbreekt!

Terug
Bovenaan