Uitgerekend februari 2022

1 februari, 40 weken zwanger vandaag!
Maar helaas is het nogsteeds rustig ?

Vanmiddag controle gehad, bleek mijn bloeddruk ineens te hoog..
Morgenochtend weer meten en urine controle. Hopelijk is het vals alarm.

Ik hoop nog meer dat het vanavond of vanacht nog gaat beginnen, maar dat zal wel niet ?.. kan echt niet meer wachten!

Hoe gaat het bij jullie? Is het al bij iemand aan het rommelen?

Ik nu 39 weken en ben zo benieuwd naar de kleine dat ze van mij mag komen!
Voel me verder prima dus denk dat we nog even geduld moeten hebben
De bevalling vind ik wel spannend. Maar komt helemaal goed

Ben benieuwd wanneer er een kindje geboren word zijn nu toch een paar van 40 weken

Ik ben morgen 38 weken zwanger. We zijn zo ongeduldig, maar gelukkig gaat de tijd als nog wel snel. Tip voor iedereen die zich verveeld: alle 16 seizoenen van Grey's Anatomy staan op Videoland, daar vermaak je je wel even mee!
Vandaag wel gebeld door het kraamzorgbureau dat ze met veel uitval te maken hebben door collega's die in quarantaine zitten met schoolgaande kids en dat we waarschijnlijk maar 3 uur kraamzorg op een dag kunnen krijgen. Ik zag het wel aankomen, maar schrok er toch even van. Gelukkig hebben wij een goed en fijn netwerk, maar ik had het toch anders voor mij gezien.

SophieB ik heb ook een paar keer te hoge bloeddruk gehad de afgelopen weken... mijn verloskundige raadde me brandnetelthee aan en bietensap. De volgende keren was ie toen wel steeds weer gezakt dus misschien een tip voor jou?

Jeetje, maar een paar uur kraamzorg per dag? Wat een ellende, je wil het idd goed leren! Zeker bij een 1e. Ook met borstvoeding enzo...ik hoorde ook al dat er haast geen personeel is voor poliklinische bevallingen (spoed uiteraard wel altijd), zitten ook allemaal positief getest thuis. En kinderopvangen die dicht zijn... vervelend allemaal!

@Snoezepoes thanks voor de tip!
Bloeddruk was vandaag weer gezakt en ze is nogsteeds erg actief dus niks om me zorgen over te maken gelukkig!

Vannacht en vandaag wat steekjes en krampen onderin, maar het zet helaas niet door.
Heb vandaag vanalles geprobeerd, oefeningen op de yogabal, squats, veel tonic gedronken, de stad zelfs nog even ingeweest, net na het eten nog een stuk gewandeld en de hele woonkamer gestofzuigd. En tot nu toe nog niks! Wat ellendig ?

Grey's Anatomy is idd een goeie tip. Ik heb gister en vandaag Echte Gooische moeders gekeken op Videoland. Ook een aanrader, lekker makkelijk wegkijken en je hoeft er niet continu je aandacht erbij te houden ?

Hier ook de 40 weken aangetikt vandaag! Wat hebben die baby’s het nog goed bij ons omdat ze zo op zich laten wachten..

Ik begin nu toch ook wel ongeduldig te worden, wil zo graag een inleiding vermijden.. Vanaf gisteravond waren de bewegingen van onze kleine meid minder en anders dus vandaag aan de bel getrokken en de hele middag in het ziekenhuis doorgebracht. Uiteindelijk waren de ctg en de echo gewoon goed dus gelukkig gerustgesteld.

Duurt lang hè meiden? Het wordt tijd dat die februari baby’s zich gaan melden!

Nou meiden, het begint spannend voor jullie te worden! Hopelijk kunnen jullie snel jullie kleintje in jullie armen sluiten ?

Hier is onze Job alweer een 1,5e week oud! Heerlijk.
Ook een super fijne kraamweek gehad, vliegt zo voorbij!
Alleen nog herstellen van de knip.. ??

Mrselle wat fijn dat het goed gaat met Job! Kan me voorstellen dat de hechtingen vervelend zijn. Had bij mijn eerste alleen een klein scheurtje maar kan me nog goed heugen hoe trekkerig die hechting voelde.

Hier nu 37+3, maar ook ik word al ongeduldig haha. Als ze maar tot zondag blijft zitten, want ik heb mn zoontje van 2,5 beloofd zaterdag nog een keertje te gaan zwemmen. Maar daarna ben ik er klaar voor.

Ben zo benieuwd naar onze kleine meid.

Terug
Bovenaan