Uitgerekend februari 2022

@Giftoflife het is ons eerste kindje! Dus ook lastig inschatten wat je allemaal kan verwachten.

Vanmiddag is de verloskundige langs geweest. Doordat het zo lang duurt heb je veel tijd om na te denken, en ja, dan ga ik piekeren, gaat alles nog wel goed enzovoorts..
Dus vanmorgen toch maar even gebeld.
Ze heeft geprobeerd om me te strippen.
Mijn baarmoedermond was al wel wat verweekt, maar verder zat alles nog helemaal dicht helaas dus strippen lukte niet. En ja, ik vond het wel echt pijnlijk!
Dinsdag gaan we weer een nieuwe poging doen.

Aangezien we dus zeker waren dat het vandaag nog niet ging gebeuren zijn we vanmiddag lekker de deur uit gegaan.
Wel de hele dag wat krampjes en bloedverlies maar dat was normaal zei de verloskundige.
Net lekker indonesich eten besteld, lekker pittig, misschien maakt dat wel wat los vanavond/vannacht?

Oh @SophieB toen ik de eerste zin van jouw berichtje las dacht ik dat je bevallen was.. Helaas ook nog niet. Ben benieuwd of het door heeft gezet bij jou en anders lukt het strippen morgen hopelijk wel.

Hier vandaag 40+4. Morgen controle bij de verloskundige en dan gaan ze ook proberen te strippen. Er wordt dan ook een afspraak in het ziekenhuis gepland voor een uitgebreid onderzoek en dan beginnen ze ook over inleiden. Wilde dit eigenlijk absoluut niet, maar wil ook geen extra risico’s voor de kleine nemen. Heb in ieder geval besloten dat ik tot na de afspraak morgen niet te veel na ga denken over inleiden, in de hoop dat ze gewoon zelf komt.. ??

Hier morgen naar de vk, dan 40+3. Ik wil geen gestrip of inleiding voor 41,5 week. Ik ben zo bang voor de nadelen! Dan maar nog even ongeduldig wachten of hij uit zichzelf komt...

Snoezepoes zo sta ik er inderdaad ook in, ondanks mijn zwangerschapssuiker. Ik wil pas na 41 weken strippen of inleiden overwegen, en dan eigenlijk nog niet haha.
Maar mijn eerste kwam spontaan met 39+2 dus hoop dat deze meid rond dezelfde termijn komt.

Nu pas 37+6 maar evengoed al onwijs ongeduldig. Ik wil haar gewoon zo graag ontmoeten, haar naam hardop uitspreken, zien hoe ze eruit ziet, horen hoe ze klinkt. Zo benieuwd gewoon.

Hier vandaag 40+4 en gestript. Hopelijk brengt dit wat op gang! Wel harde buiken maar dit zegt eigenlijk nog niks…pfff zo spannend.

@snoezepoes ik ben vandaag precies 39 weken en ook nog steeds niet veel aan de hand. Af en toe wel wat voorweeën, waren er alleen niet zo vaak achter elkaar als afgelopen weekend.
Kleine is sinds gisteren en eergisteren extreem druk met bewegen, misschien wordt hij of zij het toch een beetje zat met zo weinig ruimte daar binnen?

Merk bij mezelf nog wel wat onrust, we zijn lekker bezig met ontspullen. Daardoor is de hal en woonkamer best chaotisch / rommelig ? wellicht dat dit voor zorgt dat de weeën nu nog niet doorzetten ?

Vandaag nieuwe dag om weer beetje ruimte in m’n huis en hoofd te maken. Misschien nog een kleine poets hier en daar, vind ik m’n gemoedsrust ook weer een beetje terug?

Verder neem ik rust waar dat kan, ook als dat betekent dat ik overdag 2 keer in bed lig. Merk dat m’n lichaam echt wel klaar is met zwanger zijn? en ben nu ook sneller vermoeid.

Terug
Bovenaan