Uitgerekend in april 2017

Hoi Karlijn,

Dat is idd wel heel toevallig! Ik ben niet zeker of mijn uitgerekende datum klopt. Dat is wat het internet op dit moment aangeeft. De gynaecoloog heeft nog geen datum uitgesproken.

Is jouw tweeling even groot? Ik heb de 19e de 1e echo gehad en had toen een embryo van 7 weken 1 dag en de ander van 6 weken 3 dagen. Die 2e loopt dus 5 dagen achter. Maandag moeten we terug om te zien of de kleinste mee groeit of het alsnog laat afweten. Wij hopen uiteraard dat deze goed mee groeit en we in april een tweeling mogen verwachten. Even spannend nog!

Ik voel me verder prima! En jij?

Leuk om ook jou zwangerschap en uiteraard die van alle andere op dit forum te volgen.

Groetjes Nicole

Naja ik heb het ook via eigen berekeningen.. dus precies weet ik het niet.. ik krijg over anderhalve week weer echo.. leek nu allebei ongeveer even groot te zijn!

Spannend weer voor je maandag dan..

Ik ben erg moe en gevoelige borsten. Sinds maandag gaat het stuk beter met misselijkheid gelukkig

<p style="text-align: left;">Hoi dames,</p>
<p style="text-align: left;">Ook ik kan me aansluiten bij de club. Vorige week positief getest en volgens de online berekening nu ruim 5 weken in verwachting.</p>
<p style="text-align: left;">Als de berekeningen kloppen ben ik op 27 april uitgeteld.</p>
<p style="text-align: left;">Ik vind het leuk om mee te kletsen op Facebook. Is het een gesloten groep? Onze omgeving weet het nog niet namelijk

Vandaag de 2e echo gehad. Helaas is het 2e vruchtzakje leeg. Voor ons geen tweeling dus.

Maar gelukkig groeit het andere wondertje goed en hebben we het hartje zelfs al kunnen horen!

Beetje dubbel voelt het wel maar het belangrijkste is natuurlijk dat er een wondertje groeit!

Nu 8 weken en 4 dagen zwanger.

Groetjes

Hoera! Ook ik word, als alles goed gaat, eind april mama.

De eerste zwangerschap en ik vind het zo spannend... Ik heb wel minder energie, ben af en toe misselijk maar heb ook last van mijn darmen. Hoop dat het alleen maar goede tekens zijn.

Volgende week maandag voor het eerst naar de verloskundige! Het hangt erom of we wat kunnen zien dan, maar het word wel heel echt.

Ik wacht nog even met aanmelden bij de Facebook groep, ben veel te bang dat mensen al zien dat ik daar lid van word ;)

Ik moet me helaas weer afmelden... Vanochtend had ik een rotgevoel over de zwangerschap en heb mijn verloskundige gebeld. Daar kon ik direct terecht en mijn gevoel, zonder verdere klachten, was helaas juist.. Geen hartslag meer. Direct daarna doorgegaan naar de gynaecoloog en die bevestigde hetzelfde. Morgen begin ik met Cytotec, om de vrucht af te drijven. Ik wens jullie heel veel succes en hoop me zsm weer op een andere maand te melden..

Ik ben ook zwanger van ons eerste kindje en zelf berekend ben ik uitgerekend rond 5 april. Woensdag staat de eerste echo gepland! Vind het echt onwijs spannend!

Terug
Bovenaan