Uitgerekend in april 2017

Hey nadine1137,

Je moet jezelf even toevoegen bij onze fb groep. Dit is de link:

https://www.facebook.com/groups/304684149882658/permalink/314156172268789/?comment_id=314915502192856&notif_t=group_comment_reply&notif_id=1472033115392384

Hallo!

Gister de eerst echo gehad, een kloppend hartje gezien en 7 weken zwanger van ons eerste kindje! wat spannend allemaal!

ik heb me aangemeld voor de facebookgroep als dat goed is :)

groetjes Sanne

Hoi hoi

Iedereen natuurlijk hartelijk gefeliciteerd...

Zijn er hier eigenlijk nog meer gelukkige aanstaande papa's ?

Of is dit forum echt een vrouwen ding ?

Wij verwachten ons eerste kindje omstreeks 30-04-2017

Groetjes Jacko

Hallo Allemaal,

Allereerst allemaal van harte gefeliciteerd!

Ik ben voorzover ik op internet heb berekend 5 april uitgerekend.

Wij zijn zwanger geworden via IUI. 1e IUI poging is bij 5 weken geeindigd in een miskraam. Nu zwanger van de 2e poging.

Wij hebben 19 augustus onze 1e echo gehad en tot onze verbazing waren er niet 1 maar 2 kloppende hartjes te zien. Eentje was wel kleiner dan de ander, dit hoeft niets te betekenen maar het zou kunnen dat deze de strijd alsnog verliest. Om dit uit te sluiten hebben we as maandag opnieuw een echo. Duimen dus dat we ook dan weer 2 kloppende hartjes hebben.

Ik voel me verder Prima enkel gespannen borsten en last van mijn darmen. Die zijn echt van streek.

Wij hebben het overigens nog niemand verteld. Willen hier nog een week of 2 mee wachten.

Groetjes

Dag dames,

Ik ben op dit moment uitgerekend op 10 april.

In oktober 2015 gestopt met de pil, maar de menstruatie bleef uit, 5 maanden lang. In maart onderzoek begonnen bij gynaecoloog. Daar kwam uiteindelijk naar voren dat ik geen natuurlijke eisprong had. Dus aan de duphaston voor een cyclus en na een paar maanden mocht ik in juni beginnen met clomid.

Direct de eerste ronde raak, eisprong en.. Zwanger

9 augustus had ik mijn eerste echo, dit ivm met de clomid en kans op meerling. Toen zou ik 7 weken zijn. Maar.. Gynaecoloog zag alleen een vruchtzakje, van misschien 5 weken. Dus ik moest een week later terug komen.. Week lang stress en rotgevoel. Maandag 15 augustus weer geweest, toen was een embryo met hartslag te zien, van 6 weken. Ik had dus een enorm late innesteling, aangezien mijn eisprong zeker weten op 4 juli was.. Ik vroeg me af hoe het kon dat ik na 4 weken al wel positief testte, maar dat heeft te maken met het gele lichaam dat in de follikel achterblijft, die is de eerste weken verantwoordelijk voor de hcg productie, zo heb ik begrepen.

Dus, voor mijn gevoel, redelijk lange aanloop en spannende eerste weken. Nu gaat alles goed, weinig klachten, af en toe steken in mijn onderbuik en gevoelige borsten. Ik wens iedereen een fijne zwangerschap en ben benieuwd hoe het ons zal vergaan!

Terug
Bovenaan