Uitgerekend in april 2017

gisteren een echo gehad en bijna 7 weken al! en een kloppend hartje! helemaal super en blij.

hoop alleen dat die kwaaltjes minder worden.. ben sochtends super misselijk elke ochtend. krijg dan bijna niks binnen. probeer de hele dag door normaal te eten in kleine beetjes dat gaat nog wel. savonds krijg ik meer binnen. vooral heel moe ook! maar dat is normaal toch.

ons eerste kindje, dus we zijn erg enthousiast ben benieuwd wat jullie allemaal nog posten.

groetjes Emma!

Hallo allemaal,

Ik ben zwanger van ons eerste kindje. Twee weken geleden drie positieve zwangerschapstesten gedaan, drie dagen achter elkaar. Zit op het moment in week 7. Volgens de berekeningen ben ik uitgerekend voor 24 april 2017. Eerste afspraak bij verloskundige staat gepland voor 9 september. Wat duurt dat lang!! Af en toe denk ik; ben ik nog wel zwanger? Is het nog wel waar? Ik voel me verder prima, heb weinig klachten. Alhoewel mijn lijf wel signalen afgeeft, zoals opgeblazen gevoel, verandering in stoelgang, vaker plassen, gevoelige borsten, moe. Maar ook meteen de zorgen.. Zal het wel allemaal goed gaan? Krijgen we volgende week een hartslag te horen? Zal het kindje gezond geboren worden?

R.

Hoi Djoanne,

Proficiat! Ook ik ben uitgerekend voor 24 april 2017! Wanneer heb je eerste echo? Ik 9 september a.s. Hopelijk krijgen we hartslag te horen. Zo spannend! En de periode tussen zwangerschapstest (4 weken) en eerste echo (8 weken) duurt echt té lang!!

Hoi allemaal,

Ik kom ook maar eens kijken op het forum. Een vriendin was er heel positief over en heeft nog steeds contact met meiden na de bevalling. Ik geloof dat ze samen op facebook zaten.

Ik ben voor het eerst zwanger en uitgerekend op 1 april. Geen grap :D

Termijn echo met 9 en 4 dagen was goed. Kloppend hartje en spartelende armpjes en beentjes. Heel bijzonder.

Gefeliciteerd allemaal en good luck als je je echo nog moet krijgen.

Hoi allemaal! Ik ben vandaag 7+1dag zwanger en verwacht mn eerste kindje dus rond 24 april.. Heel spannend! Ik wacht ook nog heel even met de facebook groep omdat ik geen bekenden hoop tegen te komen, maar zodra we het bekend gaan maken (over 4 weken) wil ik er heel graag bij.

Ik heb wel vlagen van misselijk, maar vooral veel last van buikpijn (word ik n beetje onzeker van).. Ben nog aan t wachten op telefoontje van vk voor mn eerste echo..

Gefeliciteerd allemaal!!
<p style="text-align: left;">X G</p>

Terug
Bovenaan