Uitgerekend in april 2017

<p style="text-align: center;"><span style="color: #222222; font-family: 'Open Sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify; -webkit-text-size-adjust: auto;">Hallo, wij hebben een besloten Facebook pagina voor mama's die in april 2017 zijn uitgerekend, als je het leuk vind om er bij te komen stuur me even anoniem een berichtje met je naam en avhternaam voeg ik je toe! </span><br style="color: #222222; font-family: 'Open Sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify; -webkit-text-size-adjust: auto;" /><br style="color: #222222; font-family: 'Open Sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify; -webkit-text-size-adjust: auto;" /><span style="color: #222222; font-family: 'Open Sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify; -webkit-text-size-adjust: auto;">Groetjes</span></p>

Hallo, wij hebben een besloten Facebook pagina voor mama's die in april 2017 zijn uitgerekend, als je het leuk vind om er bij te komen stuur me even anoniem een berichtje met je naam en avhternaam voeg ik je toe!

Hallo,

Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschappen!

Ook wij zijn gezegend dat het ons gegund is om een wondertje te mogen krijgen. Ben nu 10.5 Week zwanger. Voel me super, hebben 1 echo gehad en hebben het hartje gehoord, hoe tof is dat! Echt geweldig!

Hoe kan ik een prive berichtje sturen?

liefs

hallo Cill Vp

Ik heb geprobeerd om je privé een berichtje te sturen maar ben er niet erg in thuis.

Ook ik zou graag bij de Facebook groep willen.

Je kan me vinden onder: Nicolette Zwarts. Lijkt me erg leuk!

Ik kom me hier ook melden.
Aller eerst iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

Zelf ben ik nu 9 weken en 1 dag zwanger. Hebben maandag onze eerste echo gehad met een duidelijk hartje en alles was gelukkig super oke. De datum staat nu tijdelijk op 26-4-2017, met de volgende echo wordt de definitieve datum vast gesteld.

Ik las net over een FB pagina, naar wie kan ik een PB sturen om mij toe te voegen.

Hoi Suzanne, ik zit even te kijken hier maar zie geen mogelijkheid om jou een PB te sturen. Wil namelijk mijn naam nog niet openlijk hier neerzetten omdat nog bijna niemand iets weet. Willen het nog stil houden voor bekenden tot week 13. Kan ik anders jou toevoegen op FB?

Hoi dames, ook ik voeg me vanaf vandaag in deze groep. Afgelopen januari een missed abortion gehad waar we achter kwamen bij de termijnecho van 11+3. Daarna een hele onregelmatige cyclus van 23 dagen varierend naar 31 dagen. Er was geen touw aan vast te knopen.

Heb eind juli een bloeding gehad wat nu achteraf geen menstruatie is geweest. Totaal geen symptomen gehad tot op de dag van vandaag. 3 weken geleden een positieve test, gisteren echo gehad, waar ik absoluut niet heen durfde na mijn ervaring van afgelopen januari. Bleek ik al 12 + 5 weken te zijn. Uitgerekende datum is 2 april.  Kindje bewoog alle kanten op, was aan het dansen en was van hoofdje tot billetjes al 6,2 cm. Met beentjes ongeveer 10 cm. Doordat alles ineens heel snel moet heb ik vanmiddag om 14.00 uur de intake en dinsdag na sluitingstijd de combinatietest. Voor zover mijn aparte verhaal.

Terug
Bovenaan