Uitgerekend in april 2017

Hoi Hoi,

Iedereen mega gefeliciteerd met de zwangerschap!!!

Ik ben ook uitgerekend in april! althans volgens online berekeningen ben ik 01-04-2017 uitgerekend. 26 juli kwam ik hierachter... ben nu 6 weken en 2 dagen zwanger.. Eerste intake is komende vrijdag bij de verloskunde! Mega mega spannend...van mijn allereerste kindje.. en tevens mijn aller grootste droom... 3 dagen nadat mijn vriend en ik hadden besloten en tegen elkaar hadden uitgesproken toch echt helemaal te stoppen met condoom ( ik was net 2 maanden gestopt met pil) bleek ik al zwanger te zijn van 1 x sex zonder condoom (na dat ik dacht mn vruchtbare periode gehad te hebben) nooit nooit nooit verwacht dat t zo snel zo gaan maar oh zo blij mee...alleeen maak ik me al mega veel zorgen ...in dit festival seizoen... en dus voorat we hadden besloten voor een kindje te gaan toch aardig nog wat gefeest en verboden middelen gehad daar waar ik het normaliter noooit doe.. vielen uitgerekend 2 feestjes (Achteraf uitgerekend) midden in mn 2e en 3e week van mn zwangerschap...sinds ik weet dat ik zwanger ben ben ik uber gezond bezig en laat ik zelfs dingen staan die ze zeggen met mate te eten...stap ik niet meer op mijn motor...en doe ik niets maar dan ook niets dat mn kindje schade zou kunnend doen maar oh ik ben zo bezorgd om die eerste 2 weken...iemand hier ervaring mee?

Anna m..  wat vervelend die onzekerheid!  Ik heb er geen ervaring mee.. nog nioit gedaan maar ik zou het straks zeker tegen je verloskundige zeggen!!

Pfff bij mij komt de misselijkheid vermoeidheid en gespannen borsten.. en ook snel vol gevoel. Mij hoor je nieh klagen hoor.. zolang over gedaan dat alles wat ik voel stiekem blij ben.

Ik zit wel echt af te rellen voor de echo.. ik heb er al 1 dus ik weet hoe mooi het is. Ik kan niet wachten

ik heb nog geen groepje aan gemaakt omdat als we willen dat het compleet privé voor ons allemaal blijft het alleen mogelijk is om eerst vrienden op FB zijn. En als je in de groep zit  bent kan je weer 'vrienden' uitnodigen voor de groep.

zo kan je het ook privé houden, je echte vrienden op FB kunnen het dan ook niet zien en dat is toch wel fijn aangezien we allemaal nog in onze eerste 3 maanden zitten..

ik heet Anoesja Mosselveld op FB en kom uit Hillegom dus als je bij het groepje wilt stuur me maar een berichtje

Spannend Anna! Ik ben geen verloskundige dus heb geen idee, maar je eigen verloskundige kan je hier vast meer over vertellen.

@Karlijn. Spannend he, aftellen naar de echo. Ik moet nog een afspraak maken, net teruggekomen van vakantie..dus ga morgen bellen en hopelijk dan meer duidelijkheid.

Wat betreft kwaaltjes, mn borsten zijn groter en pijnlijker, meer plassen valt eigenlijk wel mee, vooral heel moe! Verder niks te klagen..ik heb nog een weekje voor ik weer mag gaan werken, dus we zien het wel!

Hallo!

Gefeliciteerd iedereen!

Ik ben rond 13 april uitgerekend op mijn eigen verjaardag haha! Ben zwanger van ons 1e kindje heel spannend. Heb nog geen afspraak bij de verloskundige moet woensdag eerst naar de dokter.

Hallo,

ik heb eens een vraagje? Testte jullie meteen positief? Ik ben 4 dagen overtijd en 2 negatieve testen verder. Naar m'n idee wel klachten en ben ik ook zwanger. Het voelt net zoals de eerste keer. De dokters assistent zegt gewoon 1 week wachten en weer testen. Daar heb ik totaaaaaal geen geduld voor hihi

Gefeliciteerd meiden met jullie zwangerschap. :)

Toch wel een mooie en spannende tijd.

Ik ben nu ruim 5 weken zwanger van ons tweede kindje en uitgerekend op 9 april. Deze week wel ik contact opnemen met de vk voor eerste echo.

@gebruiker774248

>soms kan het uitmaken welke test je gebruikt.
Bij het Kruidvat merk was ik na 1 dag overtijd al zwanger en met die van de action na 4 dagen nog steeds niet.

heb zelf toen voor de clearblue gekozen die gaf toen aan zwanger 1-2 weken.

dus als je echt niet kn wachten ( had ik ook)  kijken voor een ander merk test

hoop dat het voor jou ook werkt :D

Terug
Bovenaan