Uitgerekend in april 2017

@Anoesja

Ik heb gebruikt

cleurbleu 2x

action 1x

kruidvat 2 voor 5 euro

Allemaal negatief.. Ben nu 5 dagen overtijd. Word letterlijk gek van mezelf.. En m'n man van mij haha

nisschien een idee om m'n vk te bellen voor informatie?

De vk geeft vaak ook advies om nog te wachten met testen, maar bellen kan nooit kwaad.

Zij kunnen misschien zeggen wat het nog meer kan zijn waarom je overtijd bent, het betekend helaas nooit automatisch dat je zwanger bent.. Maar probeer positief te blijven;)

Ik had met de Action test wel positief, 2 dagen overtijd. Ik denk dat nog meer testen niet direct een andere uitslag geven, in principe zijn ze allemaal betrouwbaar. Maar wat Karlijn zegt, kan het ook zijn. En anders misschien nog te weinig HCG in je urine, als je over een week nog niet ongesteld bent, nog eens testen.

en ik heb de afspraak voor een echo staan, 24 augustus. Intake pas 13 september. SPANNEND!!

Jaa!! Nu iets meer als 5 weken! Volgens een eigen berekening rond 10 april uitgerekend. Op 18/8 een eerste echo om te checken of alles goed gaat i.v.m. miskraam vorige zwangerschap.

Tot nu toe nog nergens last van, behalve wat rammelende darmen en iets sneller moe.

Iedereen een fijne zwangerschap! Geniet ervan!

Hoi Allemaal!

Als eerst allemaal van harte gefeliciteerd! Leuk om zo met elkaar te kunnen kletsen over onze geheimpjes. Afgelopen zondag erachter gekomen en dat ik zwanger ben en en ondertussen al 5 positieve testen gehad. Beetje onwerkelijk allemaal nog. Volgens de berekeningen ben ik nu 4 weken en 3 dagen zwanger en op 16 april uitgerekend. Tot nu toe nergens last van, maar het is nog vroeg.

Terug
Bovenaan