Hallo allemaal,
hele tijd lopen twijfelen of ik wel of niet mee wilde doen met het forum.
Wij proberen al ruim 3,5 jaar zwanger te worden en zaten ook in de medische molen, tot wij vorig jaar opeens een positieve test hadden. Dolblij natuurlijk. Helaas bleek tijdens de echo dat het kindje veel kleiner was dan het zou moeten zijn. Week later en 2 weken later weer geweest en er zat geen groei in. Daarop heeft de gyn besloten het nog even aan te zien tot het zelf los zou komen, dit gebeurde niet waardoor de miskraam met medicijnen werd opgewekt. Ook dit ging uiteraard niet oals het moest en na 4 dagen medicijnen krijgen uiteindelijk een curretage gekregen.
Doordat ik zwanger ben geweest moet je weer een jaar wachten tot je opnieuw in het medisch traject mag. Ook al is de zwangerschap niet goed gegaan.
Ik had echt geen zin om weer een jaar te moeten afwachten, wordt er ook niet jonger op en ben via een vriendin gewezen op acupunctuur. Zo gezegd zo gedaan. Wat blijkt mijn baarmoeder houdt veel spanning en warmte vast waardoor het geen goede plek is voor een kindje om te groeien. Met acupunctuur kan deze spanning uit de baarmoeder gehaald worden.
Vrijdag 4 augustus zou ik ongesteld moeten worden. Donderdag had ik al het gevoel dat het wel eens raak kon zijn maar ik durfde echt geen test te gaan doen om teleurstelling te voorkomen. Uiteindelijk ben ik er in geslaagd om te wachten tot zondag en ja hoor daar was de positieve test. Uitgerekend 13 april 2018.
Gisteren gelijk echo laten maken om te kijken hoe het er nu uitziet en of het op schema zit. Moet nu elke 2 weken een echo laten maken om te kijken of het kindje zich goed ontwikkeld.
Aan de ene kant zijn we erg blij, maar aan de andere kant maak ik mij heel erg zorgen en kan ik er nog niet echt van genieten. Zal zo blij zijn als het 1e semester over is.
Zondag uiteraard gelijk moeders voor moeders weer gebeld dat ze de kratten weer mag langsbrengen.