Uitgerekend in april 2018

Diede die enorme buikpijn heb ik ook 9 nachten gehad. Werd helemaal gek. Toen wist ik ook nog niet dat ik zwanger was. Nu is het ineens weg maar ben in de nacht nog steeds erg onrustig. Gelukkig verder niet veel kwalen.
Ik heb vanmorgen een gesprek met moeders voor moeders gehad. Was zelfs een beetje bang dat de test die ze doen niet meer positief zou zijn maar het was echt een heel fijn gesprek. Volgende week dinsdag mag ik beginnen

Ik heb me gister ook aangemeld voor mvm ben benieuwd! Vorige zwangerschap dacht ik eerst de echo even afwachten en dan kan ik me aanmelden maar helaas kwam het niet zover en nu dacht ik ach meld me gewoon al aan!
Die kramp herken ik wel hoor ineens he! Heb ook t idee dat na t eten mn darmen raar doen en dan krijg k ook steek/kramp

Gefeliciteerd allemaal dames! Mag ik ook mee kletsen? :)
ik heb dinsdag 25 juli positief getest!! En ben nu ongeveer 6 week en 1/2/of 3 dagen zwanger :p lastig met een onregelmatige cyclus.
24juni was mijn laatste menstruatie, mijn eisprong 12/13 juli en de x dat ik ongesteld werd was dit op dag 11 na de eisprong. Op 12dpo teste ik positief.
ik ben zwanger geraakt door hulp van een hormoonpompje, deze draag ik op dit moment nog.
spannend & onzekere tijden allemaal he! 

Hi allemaal,

Voor een ieder van harte gefeliciteerd met het baby nieuws ?!
Ik ben 27 april '18 uitgerekend van ons eerste kindje, ben dus nog in een prille periode ? echter al wel ontzettend gevoelige borsten, moet elk uur wel een keer plassen & ontzettend moe .. (en volgens mijn partner nu al stemmingswisselingen ?).
??

Alle nieuwe dames gefeliciteerd!
@Diede ik heb ook vreselijk veel last van die krampen gehad. Gelukkig wordt het steeds minder maar ik voelde me er ook erg onzeker door.
@Kim987 dat onrustige in de nacht ken ik
Vandaag ben ik volgens voorlopige berekeningen 7 weken en kotsmisselijk en supermoe. Krijg bijna geen eten weg. Moeilijk om dan alle dagelijkse voedingsstoffen binnen te krijgen, heb gewoon echt geen trek!
Ik wacht nog even af met aanmelden voor de fb groep. Omdat ik nog niet weet of ik eind maart of begin april ben uitgerekend en omdat ik wil wachten tot iedereen het weet.

Hai dames! Nog een vraag. Mijn verloskundige vroeg of ik ook de screening wilde doen alleeb twijfel ik hier over. Weten jullie al wat jullie doen? Vind t zo lastige beslissing 

Mijn vriend en ik hebben in het begin van onze relatie al besproken hoe we erover denken. We gaan de nipt-test doen en als er iets mis blijkt laten we de zwangerschap afbreken. Is heel hard en verdrietig maar mijn vriend heeft al een zoon met down syndroom. Ze hebben het destijds nooit laten checken. Achteraf bleek dat het niet genetisch was maar gewoon een foutje van de natuur.

Hallo allemaal,
hele tijd lopen twijfelen of ik wel of niet mee wilde doen met het forum.
Wij proberen al ruim 3,5 jaar zwanger te worden en zaten ook in de medische molen, tot wij vorig jaar opeens een positieve test hadden. Dolblij natuurlijk. Helaas bleek tijdens de echo dat het kindje veel kleiner was dan het zou moeten zijn. Week later en 2 weken later weer geweest en er zat geen groei in. Daarop heeft de gyn besloten het nog even aan te zien tot het zelf los zou komen, dit gebeurde niet waardoor de miskraam met medicijnen werd opgewekt. Ook dit ging uiteraard niet oals het moest en na 4 dagen medicijnen krijgen uiteindelijk een curretage gekregen.
Doordat ik zwanger ben geweest moet je weer een jaar wachten tot je opnieuw in het medisch traject mag. Ook al is de zwangerschap niet goed gegaan.
Ik had echt geen zin om weer een jaar te moeten afwachten, wordt er ook niet jonger op en ben via een vriendin gewezen op acupunctuur. Zo gezegd zo gedaan. Wat blijkt mijn baarmoeder houdt veel spanning en warmte vast waardoor het geen goede plek is voor een kindje om te groeien. Met acupunctuur kan deze spanning uit de baarmoeder gehaald worden.
Vrijdag 4 augustus zou ik ongesteld moeten worden. Donderdag had ik al het gevoel dat het wel eens raak kon zijn maar ik durfde echt geen test te gaan doen om teleurstelling te voorkomen. Uiteindelijk ben ik er in geslaagd om te wachten tot zondag en ja hoor daar was de positieve test. Uitgerekend 13 april 2018.
Gisteren gelijk echo laten maken om te kijken hoe het er nu uitziet en of het op schema zit. Moet nu elke 2 weken een echo laten maken om te kijken of het kindje zich goed ontwikkeld.
Aan de ene kant zijn we erg blij, maar aan de andere kant maak ik mij heel erg zorgen en kan ik er nog niet echt van genieten. Zal zo blij zijn als het 1e semester over is.
Zondag uiteraard gelijk moeders voor moeders weer gebeld dat ze de kratten weer mag langsbrengen. 

Terug
Bovenaan