Uitgerekend in april 2018

Miranda ik heb ook niet veel kwaaltjes hoor allee  slaperig, wat zwaardere borsten en af en toe een vlaag misselijk en na het eten wat steek in mn buik verder ook niet echt... idd maar weer afwachten

Gefeliciteerd allemaal met de positieve test!

hier 2 weken geleden ook een positieve test gehad. Vindt het heel spannend aangezien ik in maart een miskraam heb gehad bij 11 weken. Na een curretage en heel veel nacomplicafies nu opnieuw zwanger?.

ben 7 april uitgerekend en heb al een prachtige dochter van 14 maanden.

ik las iets over een fb-groep. Wil mij er graag voor aanmelden. Hoe gaat dat precies?

tot snel!

Gefeliciteerd allemaal. 

Ook hier een positieve zwangerschapstest.
Zwanger  van de 2de de eerste is een prachtig mannetje van nu 4 jaar. Nu zijn we uitgerekend op 15 april. Lijkt me heel leuk om me aan te melden voor de fb groep. 
Hier ook al verbeelden kwaaltjes zoals misselijkheid en pijnlijke borsten. Verder vind ik het heel lastig om het geheim te houden voor de buitenwereld maar we willen wachten tot de eerste echo. 

Gefeliciteerd allemaal. 

Zwanger  van de 2de de eerste is een prachtig mannetje van nu 4 jaar. Nu zijn we uitgerekend op 15 april. Lijkt me heel leuk om me aan te melden voor de fb groep. 
Hier ook al verbeelden kwaaltjes zoals misselijkheid en pijnlijke borsten. Verder vind ik het heel lastig om het geheim te houden voor de buitenwereld maar we willen wachten tot de eerste echo. 

Gefeliciteerd allemaal. 

Ik weet niet of ik mij al heb voorgesteld.  
Ik ben moeder van drie jongens,  13. 11 en 9 jaar en zwanger van mijn vierde kind. Ik ben. 11 april uitgerekend 

Gefeliciteerd allemaal!!

Ik mag me ook aansluiten!

Gister 2 goedkopere testen gedaan en beide een licht streepje. Vanochtend Clearblue gehaald en ja; echt zwanger. Volgens m'n eigen berekening rond 21 april uitgerekend. Het besef is er bij mij en m'n vriend nog niet helemaal, we wilden het graag maar toch nog niet helemaal verwacht denk ik. Het wordt ons 1e kindje (ben zelf 27) en we vinden het nu al spannend haha. Gelukkig nog nergens last van op dit moment :)

Vanmiddag een verjaardag en zou het 't liefst al vertellen, maar we wachten nog een flink aantal weken. Helaas 2 zwangerschappen bij vriendinnen meegemaakt waarbij het toch op een miskraam uitliep.

Leuk dat hier een plekje is om het toch al te kunnen delen :)

Terug
Bovenaan