Uitgerekend in april 2018

Gefeliciteerd dames!

Vanavond mogen wij voor de eerste echo. Vind het ontzettend spannend.

@ Iris, hoe is jouw echo geweest? Je ging toch eind vorige week?
Weet je ook al of je maart of april ben uitgerekend?

Hallo dames

ik kom me hier ook melden! Heb vanmorgen getest en daarstraks nog een keer, beide positief! Volgens mij had ik vandaag ongesteld moeten worden,
clearblue zegt 1-2 weken ;-)
Dus ben als alles goed gaat uitgerekend op 28 april 2018
we hebben al twee kindjes van 5,5 en bijna 2 en zijn nu dus zwanger van nummer drie!
op dit moment heb ik vooral last van hoofdpijn, moe en zeurderig gevoel in onderrug en baarmoeder.
we kunnen het allebei nog niet geloven haha 

Gebruikert klopt! Alles was goed het hartje klopt :) ze denkt half april maar was lastig meten maar mag over 2 week weer 1 sept. En dan hopenlijk al flink gegroeit zodat ze het beter kan meten!
Wel spannend allemaal hoor gewoon lastig dat je niet weet hoe t daar binnen gaat

Hallo allemaal,

ik meld me ook hier! ?? heb vandaag mijn eerste echo gehad. We hadden gehoopt dat we al 9 weken waren (na uitrekenen). Maar de verloskundige kwam niet verder als 7 weken. Er klopte wel een hartje maar het is nog spannend, het is niet zo groot als dat ze zou willen. Op 8 september moeten wij terug komen in de hoop dat er iets gegroeid is. Allemaal heel spannend dus. Ik heb mega last van misselijkheid, overgeven en vooral heel moe... ik hoop zo dat alles goed gaat... 

spannend zeg... ?

@Iris, wat fijn dat de echo goed is gegaan! Toch een geruststelling, zeker na jouw vorige ervaring.
@Doglover, ik hoop dat er een mooie groei is te zien op je volgende echo!
Wij zijn gisteren ook geweest en was een mooi kloppend hartje te zien ❤️   22. September mogen we voor de termijnecho. 

Ik ben net nieuw lid bij oudersvannu. Van harte gefeliciteerd! Ik ben nu moment 5 weken zwanger van derde. Jongste zoon 1,5 jaar en oudste zoon bijna 3 jaar. Ik ben nu veel pijn si gewricht en heup voel knakken en diep steken. Dat al meer dan 1 jaar.. Nu nog steeds wekelijks fysiotherapie maar helpt niet veel. Ik zoek nu ander oplossen, misschien proberen naar osteopaat. Hoop komende maanden vallen het mee tijdens zwangerschap. 

Hoi allemaal,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!

Wij hadden afgelopen zaterdag 19 augustus ineens een positieve test in onze handen! We zijn 16 maanden bezig geweest en hadden voor 23 augustus een afspraak bij de huisarts staan voor onderzoek. Net toen we de hoop een beetje op begonnen op te geven, is het dus gelukt :) We zullen rond 23 april uitgerekend zijn.

Maar.. nu slaat de onzekerheid wel toe. Ik heb erg veel krampen. Hebben jullie hier ook last van? Ik word er zo onzeker van. En ben zo bang dat het mis gaat.

13 september hebben we pas een afspraak bij de verloskundige. Duurt nog zo lang!! Heb de neiging om ergens een vroeg (betaalde) echo te laten doen. Maar misschien moet ik maar gewoon geduld hebben.. Wat vinden jullie?

Ik wens jullie allemaal een fijne en goede zwangerschap!

Liefs, Danique

Gefeliciteerd iedereen!! Had me op de andere april pagina ook al toegevoegd. Ben zelf 17 april uitgerekend, en kan morgen een echo laten maken, omdat ik me dus zorgen maakte over de pijn in mijn buik. Volgens berekeningen van de arts nu 6 week zwanger, maar volgens mijn eigen berekeningen 4/5 week. Nu ben ik natuurlijk hardstikke nieuwschierig, en wil het liefs morgen een echo laten maken, maar ben ook bang dat ik er teleurgesteld weg ga omdat er misschien nog niks te zien is. Dacht dus om misschien nog een weekje te wachten. Maar wat zouden jullie doen? 

Terug
Bovenaan