Uitgerekend in april 2018

Hoi Doglover' het kan een late innesteling zijn geweest.
Vanaf de vrijpartij duurt het nog 8 tot 12 dagen voordat de zygote de hele weg heeft afgelegd.
Dan gaat die pas innestelen en maak je pas HCG aan' dit is meestal rond de tijd dat je menstruatie zou moeten beginnen.
Dan tellen ze bij de uitteldatum 2 weken erbij op.
Dus moet je even vragen aan je gynaecoloog' of dat met of zonder die 2 weken erbij al berekend is.

Ze zei inderdaad dat het innestelen bij mij wat langer geduurd kan hebben. We hopen bij de volgende echo net even iets meer te kunnen zien. Ze zegt zolang je blijft overgeven en alles wat erbij hoort is het goed ? voor mij wat minder maar het is maar even door bijten tot 8 sept. Hopelijk blijft het dingetje in mij goed zitten en groeit het goed. ?

Hoii allemaal!!
afgelopen zondag getest en inmiddels 5weken en 2 dagen zwanger!!
op een verkoudheidje na en erge vermoeidheid nog geen klachten.
8 september ga ik voor de eerste echo, ben zo benieuwd!!
kan niet wachten haha!
gefeliciteerd allemaal!!!

Hallo allemaal,
Na heel wat testen (vond de streepjes erg vaag) erg gelukkig met de positieve testen. Zwanger van ons eerste kindje. Ik ben uitgerekend op 30 april. Ik kan het nog nauwelijks geloven, omdat het onze eerste poging was na 11 jaar de pikte hebben geslikt. 14 september eerste echo! Erg spannend. 

Hai allemaal, ook ik voeg me graag bij dit forum nu bijna 7 weken zwanger en ergens rond 18 april uitgerekend. Ons eerste kindje!!
Elke ochtend hang ik boven het toilet maar dat mag de pret niet drukken ?. 7 september de eerste echo ik ben zo benieuwd!!
Iedereen van harte!! 

Lieve allemaal!
Na een vroege miskraamin maart is het ons nu weer opnieuw gelukt, ik ben zwanger! Het is voor ons samen het eerste kindje maar mijn man heeft al twee kids uit een eerder huwelijk.
Van het weekend had ik erge krampen in buik en rug. Dat vond ik heel spannend. Maar het is weer gezakt. Vanwege de miskraam mogen we 4/9 al een echo laten maken bij de gynaecoloog. Ik ben dan 7 weken zwanger. Volgens mijn eigen berekening ben ik 22 april uitgerekend.
We kijken er erg naar uit om de zwangerschap bevestigd te zien bij de gynaecoloog!!
Liefs Marjolein 

Terug
Bovenaan