Uitgerekend in april 2018

Hoi dames,

Ik ben nieuw hier. Leuk om ook mee te praten!
Momenteel ben ik 7 weken en 3 weken zwanger. Afgelopen vrijdag de eerste echo in het ziekenhuis gehad en er was een kloppend hartje. Hele opluchting maar toch blijft het allemaal spannend. Dit komt vooral omdat ik geen vertrouwen meer had in mijn lichaam nadat ik in maart een miskraam met 6 weken heb gehad. Nu dus weer zwanger! 
Ik heb pcos dus er bijna 2 jaar over gedaan. Ik heb totaal geen symptomen dus dat maakt het allemaal zo spannend omdat ik dus helemaal niks voel. Over 2 wekeet 9.5 weken heb ik weer een echo en daarna weer met 11 weken. Hopelijk gaan die weken snel voorbij.
Ik ben dan uitgerekend op 13 april 2018

Gr Els

Eindelijk vandaag de 2 echo gehad en alles zag er goed uit. Hartje klopt goed. 
Vanochtend ontzettende pijn in mijn buik van alle zenuwen, zat zo tegen de echo op. Kon het niet geloven dat alles er goed uit zat, was zo bang dat het weer fout was. Ondanks dat ik mij elke dag hondsberoerd voel.
Met alle liefde ben ik de komende maanden zo beroerd, als die kleine maar goed groeit :)
Wie is de beheerder van deze groep? Misschien leuk om even een overzicht te maken van alle uitgerekende data? Dat hebben we de vorige keer gedaan en is er leuk om te zien.

Hallo allemaal, 
Ik ben uitgerekend op 11 april. Ik had een innestelingsbloeding (1 dagje alsof de menstruatie was begonnen, een dag nadat het eigenlijk zou moeten beginnen), waardoor ik even dacht dat ik toch niet zwanger was, maar een paar dagen daarna heb ik toch getest en helemaal zwanger. Ik voelde in het begin vooral wel mijn baarmoeder een beetje, maar verder weinig klachten, beetje moe misschien. Donderdag mogen we voor de eerste echo. 
Ik heb nog haast niemand wat verteld, 1 vriendin alleen. De rest van de familie en vrienden hebben gelukkig de laatste tijd niets gevraagd. Ik zou het graag iedereen vertellen maar mijn man wacht liever even en dat vind ik ook wel goed. 

Hoi dames! 
Hier nu 6 weken en 5 dagen zwanger van onze tweede. Na eigen berekening ongeveer uitgerekend op 22 april. Hebben een dochter van 11 maanden. Hoe verlopen jullie zwangerschappen tot nu toe?

gefeliciteerd dames die er bij zijn gekomen!

ik ben ondertussen verkouden bah en misselijk regelmatig en moeeee haha morgen 2e echo om 13:00 nu al zenuwachtig

Hallo allemaal , 
ik weet niet zo goed of ik hier op het juiste adres ben maar ik heb een vraag.. ik moet eigenlijk overmorgen ongesteld worden maar heb vandaag al getest en er kwam en licht streepje.. hebben meer mensen dit gehad ? En was je toen zwanger of niet ? Ik weet dat ik tevroeg heb getest maar heb zelf al 2 miskramen gehad en had opgezwolle borsten ik dacht ik probeer het gewoon maar nu weet ik dus nog niks iemand tips of ervarings die dat wilt delen ? 

Terug
Bovenaan