Uitgerekend in AUGUSTUS 2009?

Hoi meiden,
Ook ik ben net zwanger en uitgerekend op 8 aug, 2009! Ben zo blij. We liepen in het ziekenhuis en ben met behulp van hormonen zwanger geworden. Het is dus nog spannend of het er een of meer zijn!

We hebben al een zoontje van 3,5. Voel me verder prima, nergens last van behalve mijn borsten die doen erg pijn.
Leuk als er een forum aug 2009 gestart wordt. Met mijn zwangerschap destijds heb ik ook meegdaan en nog steeds contact met mensen van dat forum!

Gefeliciteerd allemaal!
naomi

p.s. echo heb ik 22 dec!

Dag allemaal

o dan heb ik vast verkeerd gekeken!! das wel jammer!! hihihi..... Dan heb ik namelijk een trouwerij op die dag!! van een goede vriendin. ze vertelde net gister dat ze dan gaat trouwen!!! nou ja we zien wel wat de tijd komt brengen!!!
 als het maar goed komt....
 Ik heb trouwens door behandeling ook meer kans op een meerling.. En er waren ook twee eitjes rijp dan er is een grote kans dat ik een tweeling in mijn buikje heb zitten!!! gezellig!!! twee in een klap! Ik ben blij om te horen dat er meerder die zijn die last hebben van een ongi gevoel in de buik! dat stelt mij een beetje gerust.. En ik ben ook erg moe idd.... Nu vanavond weer een late dienst werken ble... tot half 11 mag ik! en dan moet ik morgen weer paraat staan om 9 uur tot   7!!! nou ik vraag het echt volgende maand aan dat dat maar niet moet... hihihi nu al eisen....!!!!

Nou ik stop weer tot volgende keer!!!

Liefs Petra

Dag Meiden,

Ook ik wil me graag bij jullie aansluiten. Ik ben 29 jaar en heb al een   zoon (van ruim 1,5). Weet sinds zondagavond dat ik na heel wat ziekenhuisbezoek (heb hormonen  moeten gebruiken) eindelijk zwanger ben. Het rare is dat dat nu net in een maand is gebeurd waarin ik geen hormonen heb gehad. Als  alles goed gaat ben ik 7 augustus 2009 uitgerekend. Ik heb 22 dec mijn eerste echo, wel nog bij de gynaecoloog.

@ Petra erg leuk dat we elkaar nu op dit forum zien!!!!

X Robin  

dag dames,

ook ik ben in augustus 2009 uitgerekend, op de 5e op precies te zijn, want mijn laatste menstruatie was op  29 okt. (dit was overigens tevens de eerste menstruatie na mijn vorige zwangerschap, door 10 maanden borstvoeding te  geven is het pas bijna een jaar na de bevalling weer op gang gekomen). dit is  mijn tweede zwangerschap, mijn man en ik hebben al een zoontje van bijna 13 maanden.
de laatste menstruatie was overigens tevens de eerste menstruatie na mijn vorige zwangerschap, door 10 maanden borstvoeding te  geven is het pas bijna een jaar na de bevalling weer op gang gekomen. het was  dus onze eerste ronde, en over de vorige hebben we 12 rondes gedaan, dus we rekenden erop dat het wel weer lang zou duren. ik weet inmiddels sinds zaterdag dat ik weer zwanger ben en was totaal in shock!! maar we zijn superblij dat het zo snel is gegaan!!!
leuk om hier met andere dames te praten die ongeveer net zo ver zijn, de vorige keer heb ik daar echt veel aan gehad. iedereen heeft toch zo haar onzekerheden en twijfel-/stressmomenten, en het is fijn dat te kunnen delen.
ben benieuwd wie er hier nog bijkomen de komende maand!
ik ben overigens 32 jaar, getrouwd en ik werk 27 uur per week als jurist.

@babeken: heb je al nieuws...?? ik duim voor je dat alles goed is1

@gabrielle: leuk om je hier weer te zien, echt grappig dat we nu op dezelfde datum zijn uitgerekend!

@nikita: zat jij op het november2007-forum onder de naam ' studiemam' ? dacht je nl. te herkennen. ik schreef daar onder de naam 'bijnaeenbaby'. gabrielle komt ook van dat forum.

@iedereen: tot mails & geniet van jullie zwangerschap!

groetjes,
mama in amsterdamzuid

oh ja, mijn eerste vk-afspraak is 29 dec. en de eerste echo 5 jan.

laatste opmerking: wil iemand mij even in het lijstje zetten, ik ben daar niet zo'n held in...
alvast dank!

Mama in amsterdam zuid. Ook welkom en van harte gefeliciteerd. Goeie opmerking over dat toevoegen in het lijstje ben ik namelijk oook niet goed in.....

Is er iemand die daar wel goed in is??

Robin79   uitgerekend 7 aug 2009 22dec afspraak bij gyn en dus eerste echo. Zwanger van 2de.

X Robin

ps heb de moderator even laten weten dat het handig is als er net als voor die andere maanden een apart forum voor augustus 2009 komt. Blijkt momenteel erg druk bij redactie dus zou nog even kunnen duren.

Ook ik kan me bij jullie aansluiten.
gister getest en ik blijk zwanger te zijn, HOERA!
Ik ben zwanger van een tweede want ik heb al een lief
zoontje van 17 maand oud. uitgerekend ben ik op 7 augustus.

Ook ik heb last van rugpijn en dan vooral onderin. ook heb ik van die
vervelende vlagen van misselijkheid. Maar iedereen weet waarvoor je dit
ondergaat dus zo erg is het ook niet

Het idee hebben dat je buik al groeit kan toch ook te maken hebben dat je misschien last heb van een opgeblazen gevoel? dit hoor je wel vaker dus het kan zo zijn dat dit "buikje" morgen weer verdwenen is. Ik weet het niet hoor...

Ben erg benieuwd naar de ontwikkelingen en vind het dan ook leuk om met jullie mee te kletsen...

Terug
Bovenaan