Uitgerekend in augustus 2022

[quote quote=10516364]Hoi
Net de eerste echo gehad en het hartje zien kloppen ?was nog niet zo ver als ik zelf had berekend dus over 2 weken terug voor een termijn echo maar zo blij dat alles er goed uit ziet was zo bang voor weer een bbz gelukkig nu wat meer rust[/quote]Fijn dat de echo goed was en het hartje klopte ??? geeft meteen wat rust?

Yess als alles goed gaat ik! De datum precies is niet bekend, ergens begin tot eind augustus ?
Ik heb over 1,5 week een afspraak bij de vk maar het is onduidelijk hoever ik ben aangezien ik een enorm lange cyclus heb. Vorige week de test gedaan en clear blue gaf 3+ aan, vk denkt dat ik nu tussen de 6-8 weken ben aan de hand van mijn laatste ongesteldheid. 
Maar zij en ik waren even verbaasd dat het gebeurde, ik lees overal dat je bij 40+ dagen geen ovulatie hebt en ik heb ruim het dubbele elke keer.. 

Ook ik ben in augustus uitgerekend! Waarschijnlijk tussen 20 en 25 augustus ergens!Ik ben momenteel rond de 6+2 weken zwanger en heb, vanwege 2 missed abortions eerder dit jaar, vandaag al mijn eerste echo gehad en daar al een mooi knipperend hartje mogen zien ?Ondanks dat het eerder twee keer mis ging (met 12 weken en 9 weken) merk ik dat ik er nu wel weer vertrouwen in heb dat het deze keer goed gaat! Dus daar gaan we dan ook maar mooi vanuit! ?
Overigens heb ik al een prachtige dochter die bijna 2 wordt!

Hallo allemaal, ook ik lees al een tijdje mee. Wij verwachten in augustus ons tweede kindje. Vrijdag ben ik 6 weken... na een eerdere miskraam (voor zwangerschap van mijn zoon) blijven de eerste weken erg spannend! 10 januari hebben we de 1e echo. Ik voel me goed. Weinig kwaaltjes. Wel heb ik in de avond na het eten al een buikje ?. Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen! Gefeliciteerd allemaal!!! 

Hoi dames.. ik ga de groep weer even links laten liggen.. sinds gister veel bloedingen en stolsels.. denk dat ik het kindje kwijt ben. Nu vooral echt zwaar ongesteld gevoel. Gister ook gebeld met vk die zei even afwachten. De echo die gepland staat voor 8 januari gaat gwn door om te kijken hoe en wat.

Zucht.. toch wel erg vervelend. ?

[quote quote=10516533]Hoi dames.. ik ga de groep weer even links laten liggen.. sinds gister veel bloedingen en stolsels.. denk dat ik het kindje kwijt ben. Nu vooral echt zwaar ongesteld gevoel. Gister ook gebeld met vk die zei even afwachten. De echo die gepland staat voor 8 januari gaat gwn door om te kijken hoe en wat.

Zucht.. toch wel erg vervelend. ?[/quote]Ooh nee toch. Sterkte ?

Terug
Bovenaan