Uitgerekend in december 2009

@janien:
heb jij al een afspraak met de verloskundige gemaakt? jij bent al het langst zwanger en echt al 6 weken he haha.
Ik ga morgen bellen, ik vind het echt wel heel erg leuk al die zwangeren die rond dezelfde tijd uitgerekent zijn, ben benieuwd wie de eerste is....

Verder....ik was 6 dagen overtijd bij mijn eerste. valt reuze mee, ik had mijn buik zelfs nog wel iets langer willen hebben maar ja, daar kan ik dan nu weer van genieten.

verder gaat alles goed hier, geen rare fratsen of kwaaltjes nog.

nou dan kan ik het ook niet laten, heb even snel gebeld met de verloskundige hihihi, leuk he, voel me net een klein meisje op kerstochtend haha, maar ik heb nu ook de afspraken staan joepieee.
( nu maar hopen dat alles goed blijft gaan he!!!!)

Naam:
Leeftijd:
Kind:
uitgerekend:
Verloskundige:
Echo:

moeke77
31
2
4-12-2009
 23 april
12 mei

sBloemendal
25
2
5-12-2009
 29 april
?

Hey

Moeke: Ja zo'n schema bedoel ik inderdaad alleen bij ons op het forum hebben ze dat in kolommen staan.

Naam
Leeftijd
Kindje
Uitgerekend
Verloskundige
Hoe lang dan zwanger

Janien
21
1e
02-12-2009
1e x VK, inwendige echo
10 weken!

Naam
Wil je het geslacht weten?
Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janien
Ja
Ja

Hey meiden

Het is gelukt hoor. Ik heb een schema kunnen maken.
Als je hem even selecteert en dan kopieert en dan plakt in je eigen stukje, kun je zo je eigen gegevens erin zetten. Erg leuk en handig.

Moeke ja ik kan me voorstellen dat als het zo lang geleden is, het weer spannend is.
Maar ik denk dat elke zwangerschap gewoon heel speciaal is.

ZIjn jullie trouwens ook al stiekem een beetje aan het kijken naar een leuke babykamer? Ik zit al de hele tijd op de site van babydump. Leuke site kan echt niet wachten. Haha

Nou meiden ik ga aan het werk hoor,

doei doei

Hey meiden

Ik zie trouwens dat jullie al eerder naar de verloskundige gaan dan ik, terwijl ik een week langer zwanger ben. Hebben jullie dan eerst alleen een intake en dan in mei de eerste echo?
Wij hebben namelijk direct op 5 mei, intake en een echo..
Jippie vandaag al weer 6 week en 1 dag!
Iemand een idee hoe je zo'n leuke banner krijgt?

groetjes Janien

He Janien,

Ik heb de 29e alleen de intake. Wanneer ik de 1e echo krijg weet ik nog niet. Zal dan wel worden afgesproken. Wij hoeven dus niet te gaan kijken voor een babykamer enz, aangezien het onze 2e is. Wij moeten voor onze kleine man een nieuwe kamer gaan maken en misschien de babykamer nog wat aanpassen. Maar goed, ik ben daar nog niet zo mee bezig. Ik wil eerst die kritische weken door zijn. Hoorde gisteravond ook weer van een miskraam met 8 weken en dat wil ik helemaal niet horen! Wordt daar dan toch ook wel weer onzeker van. Sorry dat ik dit dan toch hier schrijf, want je moet vooral dat lekkere gevoel behouden en inderdaad allerlei boekjes lezen en sites bekijken!!!

Groetjes, Susanne

hoi janien,

ik heb idd eerst een intake en die is iets eerder omdat ik een erg korte sycles heb, legte ze vanmiddag uit. Ik ben waarschijnlijk iets langer zwanger dan mijn 5 weken en 5 dagen de afspraak in mei is idd de echo en dan hoor ik zeker hoe lang ik zwanger ben maar goed het scheelt misschien een dag of 5 hooguit.

En jaaaaaaaaa ik heb al een heel leuk kamertje gezien ook op baby dump, gister kregen we de folder binnen die we hebben aangevraagt.
Maar voor we echt daar gaan kijken wil ik eerst de echo hebben gehad. Je weet nooit, je hoord van die verhalen.....word je toch wat angstig van he.

Janien, gaan we jouw schema aanhouden dan? Mijn maakt het niet uit en dat van die lijntjes weet ik ook niet????

Naam
Leeftijd
Kindje
Uitgerekend
Verloskundige
Hoe lang dan zwanger

Janien
21
1e
02-12-2009
1e x VK, inwendige echo
10 weken!

moeke
31
2e
04-12-2009
intake 23-04 echo12-05
1e x 8 weken

Naam
Wil je het geslacht weten?
Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janien
Ja
Ja

moeke
nee
nee
baby

bedoelde je deze????

www.babybrabbel.nl   ff een banner maken onderin de pagina code copieren in words, contrl. c en dan in dit bericht contrl. v en dan zie je de code ......als je het bericht verstuurd zien we je banner

groetjes

Terug
Bovenaan