Uitgerekend in december 2009

Naam
Leeftijd
kindje
Uitgerekend
Verloskundige
Hoe lang dan zwanger?

Janien
21
1e
02-12-2009
1exVK, inwendige echo
10 weken!

Moeke
31
2e
04-12-2009
intake 23-4, echo12-5
1e x 8 weken!

Estelle
34
3e
10-12-2009?
-
-

Naam
Wil je het geslacht weten?
Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janien
Ja
Ja

Moeke
Nee
Nee
Baby!

Estelle
Weet nog niet
Nee
Baby!

Hoop niet dat jullie het erg vinden, heb geprobeerd lijntjes te maken en mezelf direct bijgevoegd!

Naam  
Leeftijd  
Kindje  
Uitgerekend op:  
Verloskundige?  
Hoeveel weken dan zwanger?  

Janien  
 21
1e  
 02-12-2009
 1e x VK, inwendige echo
 10 weken

Moeke
 31
2e  
 04-12-2009
 intake 24-4, echo 12-05
 1e x 8 weken!

Estelle
 34
3e  
 10-12-2009?
 -
-  

Naam  
Mogen wij het weten?  
Het wordt een:  

Janien
 Ja
Ja  

Moeke
 Nee
Nee  
 Baby

Estelle
Weet nog niet  
Nee  
Baby  

Naam  
Leeftijd  
Kindje  
Uitgerekend op:  
Verloskundige?  
Hoeveel weken dan zwanger?  

Janien  
 21
1e  
 02-12-2009
 1e x VK, inwendige echo
 10 weken

Moeke
 31
2e  
 04-12-2009
 intake 24-4, echo 12-05
 1e x 8 weken!

Estelle
 34
3e  
 10-12-2009?
 -
-  

Naam:
Mogen wij het weten?  
Het wordt een  

Janien
Ja  
 Ja

Moeke
 Nee
Nee  
Baby  

Estelle
 Weet nog niet
Nee  
Baby  

Zo, hè hè, gelukt!
Was het zo een beetje de bedoeling?

Ik zie dat we allemaal nog maar net zwanger zijn. Ik vraag me af of jullie  HET   al verteld hebben aan mensen? En doen jullie dit nog op een speciale manier?

Ik zou het het liefst meteen van de daken willen schreeuwen!!!
Mijn man wil echter het liefst wachten tot ongeveer 12 weken.
Bij mijn eerste hebben we gewacht tot de eerste echo. Ik was toen bijna 13 weken zwanger.
Bij mijn tweede zwangerschap hebben we het na 6 weken al aan een aantal mensen verteld. Deze zwangerschap is fout gegaan.
Bij de derde zwangerschap was ik 14 weken toen we het vertelden.

Dat de tweede zwnagerschap misging heeft natuurlijk helemaal niks te maken met het feit dat we het al verteld hebben. Maar mijn man heeft er toch een nare smaak aan overgehouden. Ik ben het wel met hem eens, maar het valt me zo zwaar om mijn mond te houden.
Hoe doen jullie dat?

Groetjes Estelle

Hahaha
Moeke ik moest zo lachen om je stukje!
Er staat of je wilt weten wat het wordt, jij zo nee ik wil het niet weten.
Wat wordt het.. een baby. Hahaha alsof er een of ander eng monster uit kan komen.
Haha geweldig. Leuke humor hoor.
Ik heb die folder gisteren ook gekregen van babydump. Welke vinden jullie leuk dan?
Als je op de site kijkt vinden wij de baby Maison kamer erg leuk en die in de folder vinden we de Sunshine kamer erg leuk. We houden namelijk wel van een landelijke stijl.
Kom je toevallig ook uit het noorden?

sbloemendaal, kan me heel goed voorstellen hoor dat je je daar nog niet mee bezig wilt houden. Maar aan de andere kant wil ik gewoon lekker genieten van deze tijd en me niet overal zorgen over maken. Juist door hier een beetje mee bezig te zijn gaat de tijd ook sneller. Althans voor mijn gevoel dan, is voor iedereen natuurlijk anders.
Miskramen zijn altijd eng, mag toch hopen dat het ons niet overkomt.
Zou blij zijn als ik de 1e echo heb gehad.

fijne avond!

Ik ga morgen bellen, naar de huisarts eerst, die heeft heel erg meegeleefd met me toen eerst het zwanger worden niet wilde lukken, daarna de 2 mk verwerken en als laatste de probleempjes met onze dochter. Mijn huisarts was trouwens de 1e die eigenlijk wel verwachtte dat ik heel snel zwanger zou zijn. Misschien wil ze even bloeddruk meten en nog bloedprikken, heeft ze bij onze dochter ook gedaan.
Dan bel ik daarna de vk. Ik ben benieuwd wat ze zegt, wanneer ik een echo heb, omdat ik natuurlijk niet (ongeveer) weet hoe lang ik al zwanger ben.

Ben ook benieuwd naar hoe mensen reageren op deze zwangerschap. Ik dnek niet dat ze het verwachten, maar ik wilde altijd al graag snel twee kindjes achter elkaar!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet zo veel behoefte aan heb om in een lijstje te staan, ik sta al in zo veel lijstjes.

Groetjes Mychat

Hey Estelle!

Super zeg, gelukkig  ben jij niet blond. Haha
Handig zo op deze manier.

Ik ben nu 6 weken en 1 dag zwanger. De dag dat we er achter kwamen dat ik zwanger was hebben we het gelijk aan onze ouders verteld aan de hand van een leuk gedichtje in een fotolijstje.

"Jullie kunnen mij niet horen, jullie kunnen mij niet zien,
in december wordt ik geboren, mag ik dan in die lijstje misschien."

Ze vonden het allemaal erg leuk om het op deze manier te weten te komen.
Voor de rest gaan we het stil houden totdat we de eerste echo hebben gehad en we zeker weten dat alles goed is met de kleine. Maar zoals je zegt idd wel moeilijk hoor, want je bent er zelf zoo blij mee.
Trouwens wat vinden jullie ervan om sex te hebben terwijl je zwanger bent?
Ik geniet er nog op en top van maar wel raar idee dat je kind zo dicht bij is..haha

doei doei

Terug
Bovenaan