Uitgerekend in December 2016!

Spannend hoor! Hoop voor iedereen dat de kleintjes niet lang meer op zich laten wachten. Moet zeggen dat ik ook wel echt klaar ben met dat plassen, maagzuur en slecht slapen.

Nou Ilse, dar slecht slapen blijft nog wel even. Nu is Marijn klein, dus eet vaker en slaapt 's nachts nog niet door. Maar het is vermoeiend! Gisteren flink potje zitten huilen en vandaag toen mijn ouders op visite waren, kon ik het ook niet droog houden. Hij slaapt ook niet graag in zijn eigen bed, maar het liefst tussen papa en mama in of op onze borsten. Lichamelijk contact vindt hij erg fijn en geruststellend.

Je hebt gelijk Manon, je blijft natuurlijk slecht slapen als de baby er is. Hopelijk wordt het vaak plassen tenminste wel minder.. En bij mij was het maagzuur een stuk minder na het indalen gelukkig. Is jouw kleine al ingedaald, Ilse?

Ik heb ook steeds gehoopt dat de kleine eerder zou komen, Jessica. Ik denk dat iedereen dat wel heeft! Baby blijft helaas zitten totdat hij/zij zichzelf af vindt.. Helaas. Maar ik hoop voor je dat jouw baby nog zondag wil komen!

Karlijn, wilde/ kon jouw verloskundige je helpen vandaag bij de controle?

Hier doen de bewegingen van de baby opeens enorm veel pijn :( het steekt aan alle kanten.

Ja slaap tekort zal inderdaad niet minder worden. Maar het plassen vast wel! Ze is al ingedaald ja, maar beetje wisselend per dag ligt ze voor m'n gevoel helemaal uitgestrekt, waardoor maagzuur verschrikkelijk is, lig ik zowat rechtop in bed om te kunnen slapen.
<p style="text-align: left;">De weeën blijven dus nog uit na het strippen? Jammer!</p>

Het is stil, meiden! Ik hoop dat de bevalling voor jullie ook op schiet! Misschien kerstkindjes

Dat slaap te kort hou je zeker! Ik ben zelf ontzettend vermoeid, geestelijk en lichamelijk. Moet ook heel veel huilen waardoor het genieten een beetje weg blijft! Herkent iemand zich hierin? Vind het zo vervelend.

Prettige kerstdagen allemaal

Hoooi dames

ik wil iedereen een prettige kerst en gelukkig nieuw jaar wensen

voor alle mama's veel geniet plezier met de kleine deze dagen en voor de mama's die nog even aan het wachten zijn veel succes met de laatste lootjes en hoop dat jullie met zijn drieen het nieuwe jaar in gaan

Groetjes Melissa en Jade

Terug
Bovenaan