Uitgerekend in December 2016!

<p style="text-align: center;">Hmm hij stuurd niet alles. Maar hier zot de kleine meid nog in de buik. Denk ook niet dat ze van plan is om vandaag te komen. Moeten geduldig afwachten.</p>

Fijne feestdagen allemaal!

Ik herken het helemaal Dionne. Marijn is regelmatig (lees elke avond en soms ook overdag) zo onrustig dat ie alleen maar gedragen wil worden of tegen ons aan wil liggen. Hij is vannacht ongeveer 2 uur wakker geweest. Je ziet dat ie moe is, maar slaapt niet. En maar gokken waar het aan ligt... honger, vieze luier, teveel prikkels?Elke dag bedenk ik een nieuwe oorzaak. Maar doordat Marijn zo onrustig is, word ik ook onrustig/onzeker. Combineer dat met minder slaap en je hebt een mama die op het randje loopt. Nu hoort bij deze mama een geweldige papa die dat probeert op te vangen, maar die heeft ook grenzen. Hoop dat we een ritme hebben gevonden voordat mijn man tegen zijn grens aan loopt.

Hier ook heel herkenbaar hoor dionne en Manon! Senn is vooral s avonds en s nachts heel onrustig. Wil dan niet in eigen bedje slapen en soms niet eens tussenin maar alleen op mijn buik of in m'n armen. Door al dat slaaptekort voel ik me ook niet echt fit meer. Gelukkig hebben we rustige daagjes met kerst.

Fijne dagen voor iedereen en hoop voor de zwangeren dat jullie ook snel je kleintje mogen verwelkomen!

He meiden,

Voor jullie allemaal een heel fijne kerst gewenst!

Ja weinig slaap... Dat werkt niet echt mee nee! Maar onze meid doet het best goed.. Vaak komt ze 1x midden in de nacht voor een voeding en daarna pas weer vroeg in de ochtend.. Vandaag was dat half 7 en daarna slapen we gewoon weer lekker verder tot half 11 dus eigenlijk is het goed te doen! Maarrrr ze slaapt de laatste dagen wel bij ons in bed want dan slaapt ze gewoon veel rustiger dan in haar eigen bedje en dan zijn papa en mama ook een stuk gelukkiger haha!

Maar dat niet zo gelukkige gevoel had ik de eerste week ook maar dat is daarna alleen maar beter geworden.. Het is toch ook wel echt gewenning denk ik. Wat misschien ook helpt is gewoon lekker de deur uitgaan met de kleine? Ik was op dag 7 al lekker met de wagen een rondje en sindsdien bijna dagelijks en dan lekker boodschappen doen of gewoon even een frisse neus halen. Werd gek om alleen maar thuis te zitten (zat voor de bevalling natuurlijk ook al veel thuis) en het is fijn om ook eens wat andere gezichten te zien!

Nou voor de wachters heeeeeel veel succes.. Nog eventjes en dan hebben jullie ook lekker jullie kleintjes bij jullie!

@manon 77

Jade sleep de eerste paar nachten ook niet echt door totdat ik een wikkeldoek gekocht heb van swaddleme en ze sliep gelijk 4 uurtjes door dus misschien is dat een idee

<p style="text-align: left;">Wat leuk! Gefeliciteerd!</p>
<p style="text-align: left;">alles goed gegaan en hoe heet ze? Geniet ervan!</p>

Terug
Bovenaan