Uitgerekend in December 2016!

Zwangerschap verliep wat moeizaam, niet qua kwaaltjes maar had met de groei te maken. Uit de 20 weken echo bleek dat ze niet goed zou groeien. Daardoor veel echo's gehad bij de gynaecoloog, uiteindelijk lijkt alles nu toch goed te komen. Het wordt geen groot kindje maar dat komt dan na de bevalling wel goed!

facebook groep lijkt me leuk, Ilse van Dijk, daar zijn er natuurlijk heel veel van, kom uit zutphen misschien helpt dat

Laatste stuk heeft de site er niet op gezet:

erg fijn om ervaringen te lezen en te delen. Zeker omdat ik er alleen voor sta. Mijn inmiddels ex partner heeft 9 weken geleden besloten mij en ons kleine meisje in de steek te laten. (Lang verhaal)

Hoi Ilse, onze zoon Marijn had ook een groeiachterstand. Hij woog bij de geboorte 2420 gram en nu 11 dagen later 2670 gram.   Hij groeit als kool nu :). Hij was overigens kerngezond bij zijn geboorte.

Wat een ontzettende klote situatie zit jij in!! Heel veel sterkte met de achtbaan waar je in zit en die nog heftiger wordt na de geboorte.

Leuk heb je geaccepteerd! Wat een mooi kereltje zeg!
<p style="text-align: left;">Daarom ga er gewoon vanuit dat het qua groei helemaal goed komt.</p>
<p style="text-align: left;">Spannend Jessica, kerstkindje zou ook wel heel speciaal zijn he. Maar ik heb ook zo'n gevoel dat ze nog wel even blijft zitten bij mij!</p>

Wat spannend nog allemaal voor jullie!

leuk die fb groep, mijn naam is Patricia van soest en kom uit Papendrecht.

wat is Marijn hard gegroeid zeg Manon! Super zeg. Senn woog 3276 en vanmiddag 3450. Geef je bv of fles?

WoW Ilse dat is best wel heftig, je had  denk ik je toekomst anders voorgesteld toen je in verwachting raakte.

Ja een kerstkindje zou ik helemaal niet erg vinden maar ze is nu alle lekker eigenwijs. Eerst was ze ingedaald en nu niet meer. Dinsdag was bloeddruk te hoog dus doorgestuurd na ziekhuis. Daar was natuurlijk alles helemaal oké we me meisie nog even gehoord en gezien. Blijk dat je bog genoeg ruimte heeft en word geschat op nu op 3244 gr dus een mooi gewicht.

Manon Facebook lijkt me ook leuk mij naam is Jessica markus-Bosman

en zwangere ben je vandaag nog gestript ??

Loopt zeker heel anders dan verwacht, anders maak je niet samen de beslissing om voor een kindje te gaan. Maar ik ga hier samen met m'n meisje sterker uit komen, ben ik van overtuigd!

Jij ook al zo'n eigenwijsje Jessica, bij mij ligt ze nu wel weer ingedaald, maar is ook alweer een keer omhoog gekomen.

Rommeld het bij jullie ook al? Ik heb wel meer harde buiken en kramp, maar het zet niet door.

Terug
Bovenaan