Uitgerekend in December 2016!

Sjonge... daar ging m'n halve bericht weer! Qua misselijkheid gaat het nu beter, alleen slaap ik nog steeds heel erg slecht waardoor alles echt 10 keer zwaarder wordt

Lekker druk opeens!

Ik ben vanmiddag gestript, had 1 cm ontsluiting, dus het kon gelukkig wel! Maar of het effect heeft denk ik niet.. Ik ga het merken.

welkom Jessica!

Vervelend Ilse! Eng als het niet helemaal goed lijkt te gaan, maar gelukkig gaat het nog goed in je buik en kan je kleine nog even groeien.

stom dat je nog zo slecht slaapt Karlijn! Hopelijk willen ze je morgen bij de controle wat aanbieden om het draaglijker te maken of de bevalling wat op gang te helpen!

Spannend hoor zwangere !! Benieuwd of het je gaat helpen.

vervelend dat slechte slapen. Ik moet er snachts ook om de 2 uur uit om te plassen zo vervelend gelukkig slaap ik daar tussen wel goed.

Ja, dat slecht slapen herken ik ook. Steeds plassen, maar inmiddels (had ik eerst geen last van) blijf ik nadenken over vanalles en kan ik niet slapen. En de baby schopt me de laatste tijd vaak wakker, ook niet heel fijn.

Vanwege kerst en drukke periode kan ik pas dinsdag aan de ctg, anders had ik zondag al gemoeten. Hoop dat het niet nodig is!

Terug
Bovenaan