Uitgerekend in December 2016!

Onze dochter doet het super! Ik vind het geweldig met haar! Ik geniet van elk geluidje En kijk uit naar ons leven samen :). Ik heb nu eigenlijk alleen wat last van mijn borsten, verder voel ik me goed!

Mijn bevalling is wel goed gegaan! Wel al vanaf donderdagnacht weeën, toch na het strippen. Dus daar liep ik lang mee rond en ik begon daardoor heel moe aan de actieve fase. Ik bleef steken op 7 cm en moest daarom aan de weeën opwekkers, maar 2 uur later was mijn dochter er al! Ik heb maar een half uur hoeven persen. Wel een paar hechtingen, maar daar heb ik nu geen last van.

ze is zo mooi om te zien (l).

<p style="text-align: left;">Hoi zwangere, klinkt alsof je verliefd bent <3. En wat fijn dat de bevalling goed is gegaan! Geniet van je dochtertje.</p>
<p style="text-align: left;">Maar hoe heet ze??</p>

Hoe gaat het met Karlijn en Jessica? Ik ben benieuwd of jullie kleintjes er al zijn!

nog gefeliciteerd Daph!

onze kleine meid doet het echt nog super! We zijn helemaal gek op haar! En zij gelukkig ook op ons. Ze slaapt 's nachts tussen ons in, anders huilt ze de hele nacht. Verder is het een geweldige baby, ze drinkt lekker en huilt weinig. En heerlijk om haar ontspannen tegen me aan te hebben.

Ook ik ben mama geworden. 28-12-1016 is onze Tess geboren. Na een hele vervelende bevalling en uiteindelijk spoedkeizersnede is ons meisje gezond op de wereld gekomen. Ze doet het super Goed en papa en mama zijn helmaal verliefd op haar. Wat voelt het toch geweldig om een mama te zijn. We zijn nog beetje Saan stoeien met voeden maar voor de rest is ze heel te vreden . Jammert alleen als ze wil eten.  Tevens willen we jullie hele fijne jaarwisseling wensen en op een mooie toekomst met onze kindjes

Gefeliciteerd Jessica! Wat naar dat het niet ging zoals gehoopt, maar je klinkt trots en vol liefde, fijn!

Hier was de kraamzorg vandaag voor het laatst. Ik ga haar wel missen, ben er emotioneel van..

fijne jaarwisseling iedereen!

Gefeliciteerd Jessica-is-mama! Wij zijn na drie weken nog steeds aan het stoeien met voedingen en ritme. Hoop dat het snel goed gaat.

Veel geluk met de kleine Tess.

@manon 77

Het voeden gaat hier wel goed ik kolf het af en dan geef ik het met de fles aan Jade zo weet ik teminste hoeveel der in gaat, en aan de borst vind ze te vermoeiend dan neemt ze een paar slokken en valt ze is slaap en dan half uur later heeft ze weer honger snachts slaapt ze 4 uurtjes meestal van 03:00 tot 07:00 dus dat is best wel lekker maar het is alsnog vermoeiend om wakker te worden om 03:00 en ze slaapt nu twee nachtjes in der eigen bedje eerst lukte dat niet en bleef ze huilen en sleep ze alleen bij ons in bed maar nu gelukkig in der eigen bedje

Terug
Bovenaan