Uitgerekend in December 2016!

@_1989 ook super leuj idee! We zijn toch beetje veranderd. We gaan baby cconfetti in de champagnefles doen. We waren bij prenatal geweest en konden geen leuke sokjes vinden en toen zagen we dit. Ook heel leuk!

Ben jij al een beetje naar spulletjes aan het kijken?

@lien123 het klopt inderdaad dat ze soms verkeerd diagnose stellen. Spannend zeg woensdag!
<p style="text-align: left;">@shaaniice, gefeliciteert! Leuk dat je je aansluit bij deze groep!</p>

Gefeliciteerd nieuwe dames! Iedereen een voorspoedige zwangerschap gewenst :)

wat een leuke manieren om het te vertellen komen er voorbij! Ik wil het pas na de termijn echo en dan het liefst na de 12e week vertellen, maar weet echt nog niet hoe.. Vind ik lastig! Voor mijn ouders wordt het ook het eerste kleinkind. Mijn schoonouders hebben al :)

Ik wil ook geen prenatale screening. Sowieso is ons kindje welkom, en je weet het inderdaad niet zeker. En als ze iets zien op de echo, kan ik me vast een beetje voorbereiden.

Vanavond de intake bij de verloskundige. Ik ben benieuwd..

Lien123 ik snap jouw gevoel ook helemaal! Ik kan op dit moment ook niet heel blij zijn en met babydingen bezig zijn. Ben zelf ook erg misselijk en emotioneel en mijn lichaam is niet meer van mij alleen. Ook dat vind ik zo onwijs raar, maar wat je zegt het zal er wel bij horen bij sommige vrouwen.

Wel fijn te lezen overigens dat er steeds meer goede echo's zijn!! Top!

@Cynspire, Lien123 en Boelie88: hier nog zo eentje! Vooral het gevoel dat je lichaam door iemand/iets anders is overgenomen is heel gek. Ik voel(de) me totaal niet meer mijzelf. Nu begin ik er wel aan te wennen. Ook de constante misselijkheid, die went. Ik ben ook helemaal niet bezig met babydingen, dus dan herken ik ook helemaal. We hadden het ons heel anders voorgesteld toch? Komt van zelf! Morgen echo Lien123, spannend! Zou fijn zijn dat je het daarna op je werk kan zeggen. Heb ik ook gedaan en zit nu thuis. Ik slaap zo slecht dat ik overdag zo moe ben en dan die constante misselijkheid en af en toe overgeven. dat houd ik niet vol op mijn werk. Ik voel me er wel schuldig over. Gelukkig zijn dit weken met veel vrije dagen dat het niet zo opvalt, maar hopelijk kan ik snel gewoon weer lekker aan het werk.

Ik wilde ook nooit een prenatale screening, maar in mij omgeving is wat voorgevallen dat ik er toch over na ben gaan denken en het nu wel liever doe.

Ik heb overigens al weken alleen maar dorst, hebben jullie dat ook?

@ gogotine; ik heb geen extra dorst... Maar ik plas echt zo ontzettend vaak, soms s nachts er 4 keer uit!! Om gek van te worden!

Hoi allemaal,

Ik heb al eventjes niets van me laten horen omdat ik geen tijd had om achter de computer te kruipen.. Ben namelijk bezig met een huis aan het verbouwen maar dat duurt hopelijk nog 3 weken.. Ik zit dus nog niet echt op een roze wolk maar dat komt hopelijk straks!

Vorige week intake gehad bij verloskundige. Aan de hand van me laatste ongesteldheid denkt zij dat ik op 26-11 uitgerekend ben, maar ik heb op 23 maart een innestelingsbloeding gehad dus ik denk dat ik nu 9 weken zwanger ben. We hebben bij de verloskundige een koffertje van Woezel&Pip gekregen met allemaal foldertjes, tijdschriften en andere leuke dingetjes! Echt super leuk! En ik heb ook het 9 maanden dagboek gekocht:)

Ik heb helaas wel veel last van misselijkheid, vanmorgen ook weer overgegeven. En voel me vandaag enorm futloos.. Ook heb ik last van pijnlijke borsten, ze zijn ook ietsjes groter geworden:)

Zijn jullie al toegevoegd aan de Facebook groep? Ik namelijk nog niet.. Zou iemand mij toe kunnen voegen? Nadine van der Wilt - Scholten

@Karlijn86: ja, herkenbaar, de hele dag hoef je bijna niet en dan 's nachts ineens wel! Lekker slapen is er even niet bij :( Ik ben ook 's nachts misselijk en neem dan vaak ook nog wat (calorierijk) te drinken. ik verteer alles wat ik eet vrij snel en van lege maag word je alleen maar misselijker dus moet het blijven aanvullen, hahaha.

@nadine1991: nee ik ben ook nog niet toegevoegd. Misschien is Lil-me niet meer op het forum geweest? Wat ontzettend leuk dat je een woezel&Pip koffer hebt gekregen! 9 maanden dagboek is ook leuk! Heb ik ook, maar ik vind het wel lastig om nu al de weken goed er in te zetten, want echte uitgerekende datum heb ik nog niet. Succes met de verbouwing! Wel goede afleiding tegen de misselijkheid.

We maken ook elke week een foto in dezelfde kleding en positie. De broek begint alleen al wat strak te zitten. Sowieso vind ik mijn kleding niet meer zo lekker zitten. Hebben jullie daar ook last van? ben nu 9 weken en 3 dagen maar ik vind het eigenlijk nog te vroeg om positiekleding te kopen. Dus ik draag voornamelijk mijn joggingbroek :) Wanneer gaan jullie op stap voor positiekleding en waar gaan jullie heen?

hoi Dames,

leuk om alles te lezen en zou graag mee willen schrijven. Volgens mijn eigen berekeningen ben ik zelf 7,5 week. Pas volgende week mijn eerste echo, heel spannend want heb al 3 x bloedingen gehad. (zonder buikpijn en kort) Verder heb ik zelf helemaal nergens last van. Iets moeier dan normaal en rare enge dromen 's nachts, maar dat is het dan ook. Wel ben ik ernstig migrainepatiënt (3 x in de week een aanval) en ik heb nu al sinds een aantal weken geen migraine meer gehad! Zo bijzonder en fijn!

Terug
Bovenaan