Uitgerekend in December 2016!

Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad omdat het moest van de huisarts vanwege twee miskramen met complicaties vorig jaar, zat er nog niet op te wachten omdat ik denk pas vijf weken te zijn, er was dus ook nog niks te zien, dus doorgestuurd voor bloedprikken, net de uitslag binnen hcg was 1800 en dat was volgens de gyn prima, volgende week weer op controle, hopelijk stijgt het hcg volgens schema

<p style="text-align: left;">Hallo allemaal!</p>
<p style="text-align: left;">Wij hebben gisteren onze eerste echo gehad en zag er goed uit! Heel sterk hartslagje! Wat mooi om te zien. In februari was ik ook zwanger, helaas toen een leeg vruchtzakje...het was dus allemaal extra spannend gisteren!</p>
<p style="text-align: left;">We zijn ook meteen langs onze ouders gegaan, we hadden onze dochter een t-shirt aangetrokken met de tekst : Hoera! Ik word grote zus! Zo leuk!</p>
<p style="text-align: left;">Mooi om te lezen de meesten van jullie ook al een echo hebben gehad en dat die goed was!</p>
<p style="text-align: left;">Zelf ben ik ook steeds erg misselijk gedurende de hele dag...en dat gevoel van erge dorst hebben is ook herkenbaar!</p>

Dames, ik word nu best onzeker.  Gisteren oud bruine afscheiding gehad.. en verloskundige gebeld. Was prima alleen nu wordt het meer helder rood.  Hebben hier meer mensen last van gehad? Vandaag ben ik 6 weken. :(

R1988, dat lijkt mij schrikken. Ik heb er geen ervaring mee, maar ik zou gewoon nogmaals de verloskundige bellen. Misschien kan je langskomen.

Wat naar zeg! Volgens mij had ik dat al eens eerder voorbij zien komen hier, maar ik zou toch de verloskundige bellen als het mij zou overkomen. Kan het zijn dat er een adertje is gescheurd? Dat hoor je ook wel eens. Heel veel sterkte in ieder geval!

Ik heb gisteren de intake bij de verloskundige gehad. Lieve vrouw, maar ik zag haar niet echt aan m'n bevallingsbed motiverend tegen me praten of zo. Ben benieuwd hoe de anderen zijn!

En ik heb nog niet zo goed beseft dat er wat in me groeit of zo. Ik voel me meer ziek dan overgenomen. Maar als ik er weer aan denk ben ik weer helemaal gelukkig. Een baby, wauw!

Ik heb de verloskundige toch maar gebeld. Ik kan vanmiddag langs komen.. vind het zo spannend. Hoop zo dat het goed is..

Jeetje r1988, wat vervelend die onzekerheid. Maar wel fijn dat je gelijk heen kan. Heb je ook krampen of steken gevoeld?

Laat je even weten hoe het gegaan is?

Terug
Bovenaan