Uitgerekend in December 2016!

Dames, bedankt voor jullie lieve reacties. De gynaecoloog kon ook niks zien in de baarmoeder en mijn hcg hormoon was heel laag 600. Ze vertelde dat het inderdaad een miskraam is. :(

Ik heb geen last van ochtendmisselijkheid, maar avond misselijkheid. Komt dit vaker voor?

Wat bij mij helpt tegen deze misselijkheid is; veel drinken 2 liter dan heb ik de volgende dag geen misselijkheid. En Als ik misselijk ben drinken drinken met iets erin.

Bijvoorbeeld: aloe vera drank of Cocconut juice met stukjes. Kaaskoekjes en tuc zijn ook wel te doen.

Hebben jullie nog tips?

Ik ben ook in december uitgerekend, 4 december om precies te zijn. Nu dus 9,5 week ongeveer. Vorige week voor het eerst bij de verloskundige geweest en een kloppend hartje gezien gelukkig. 1x eerder zwanger geweest, maar dat ging mis na 6,5 week, dus was super zenuwachtig of alles wel goed was.

Misselijkheid begint eigenlijk pas vanaf vorige week een beetje te komen. Maar het zijn vooral momentjes die redelijk snel weer over zijn. Wat wel echt helpt bij mij is water met citroen (alleen de geur van citroen helpt eigenlijk al wel). En dat drink ik toch al vaak, dus komt mooi uit :)

Terug
Bovenaan