Inmiddels ben ik bijna dagelijks aan het overgeven, beetje jammer. Sinds kort gebruik ik nu van VSM 'okugest' ofzoiets. Is een homeopatisch middel en heb het idee dat ik er minder misselijk van wordt. Nadeel is wel dat het overgeven niet minder wordt en ik vaker moet sprinten omdat het dan opeens op komt zetten ;-) Andere dingen die wel helpen: pepermuntjes, muntdrop en daar op sabbelen, droge koekjes/crackers, beschuitje met jam, cola, vanille vla (geen vanille yoghurt, dat is zuur ipv basisch waardoor je meer maagzuur hebt --> misselijkheid).
@Shanice; avondmisselijkheid kan ook zeker hoor. Ochtendmisselijkheid is een beetje een verwarrende term. Ik ben de hele dag door met ups en downs misselijk.
Wij hebben afgelopen woensdag een eerste echo gehad en ons kindje officieel 'goudvis' gedoopt ;-) We zagen een mooi hartje kloppen, bijzonder hoor! Heel onwerkelijk ook. Het was nog te klein om definitief een uitgerekende datum vast te stellen, daarom hebben we over 2 weken (+/- 10 weken) weer een echo.
Vind het nog steeds heel spannend, vooral ook na het verhaal van R1988. Zo verdrietig!