Uitgerekend in December 2016!

Hoi meiden,

wat hebben een hoop van jullie klachten als misselijkheid. Ik heb nogsteeds vrij weinig last.

Jorrie88 ik heb ook morgen mn eerste echo. Vind het zo spannend, ik merk ook dat ik nog niet heel blij kan zijn.

bij de laatste follikelmeting zaten er 2 eitjes. Ben zo benieuwd of het er 1 of 2 zijn en of uberhaubt alles wel goed is. Als ik het voor het kiezen zou hebben liever eentje! Maar mocht het een tweeling zijn is dat ook welkom! Wat zouden jullie liever hebben?

Hallo Dames!

Ik heb vanmorgen mijn eerste echo gehad!!! :D Ik ben volgens deze echo nu 6 weken en 3 dagen zwanger. Zo mooi om te zien ook al is het nog maar klein, het hartje klopte duidelijk. Nu heb ik pas echt het gevoel dat ik zwanger ben!! :D Over 4 weken de tweede echo! Ik heb vandaag  van de gynaecoloog te horen gekregen dat ik een echo meer krijg hihi

Ik heb ook helemaal geen klachten, alleen zwaar vermoeid maar dat neem je voor lief :)

@Dionnevl ik hoopte vanaf het begin eigenlijk op een tweeling. Waarom weet ik eigenlijk niet. Hoe was jou echo vandaag? Heb je nu ook meer het "échte" gevoel dat je zwanger bent?

Gefeliciteerd kleineikke, wat bijzonder he. Bij mij was er ook een mooi kloppend hartje te horen en te zien. Ik ben iets minder ver dan ik dacht. Nu ongeveer 6 weken. Het vruchtje is 6 mm.

Ik heb wel iets meer het gevoel, maar ben nog steeds voorzichtig en vind het heel onwerkelijk, haha.

over 2 weken mag ik terug voor een tweede echo. Spannend hoor!

Dank je wel, jij ook Dionnevl! ohh heb jij het hartje al kunnen horen?! Dat wil ik ook! hihi bij mij was hij ook 6mm. Volgens mijn berekening zou ik 6w4dgn moeten zijn, maar volgens de "meting" 6w2dgn. over 4 weken kunnen we meer zien ;)

Leuk dat je over 2 weken weer mag!! Echt spannend!

Hoi allemaal!

hoe was jouw echo, Jorrie 88?

en fijn dat jullie echo's goed waren, kleineikke en Dionne! En het hartje horen lijkt mij ook zo leuk en speciaal! Leuk dat het zo vroeg al kon! En een extra echo is altijd leuk :)

ik heb eigenlijk nooit echt nagedacht over een tweeling. Toen ik nog klein was wilde ik dat graag, maar volgens mij heb je je handen wel vol aan een kindje :eek:. Hoewel een tweeling natuurlijk hartstikke leuk is en heel welkom zou zijn. Gelukkig heb ik op de misselijkheid na weinig kwaaltjes en dat schijnt wel meer te zijn als je een tweeling verwacht. Dus ik denk gewoon eentje :).

Wat leuk en fijn dat jullie het hartje al gehoord hebben! Hadden jullie een inwendige echo of een gewone? Wij mogen morgen en ik zie stiekem best op tegen een inwendig echo...

Hoi Bobi,

Ik heb een inwendige echo gehad, het hartje niet gehoord alleen gezien.

Toen ze zei kleed je maar uit en kom op het bed zitten schrok ik ook even maar op het moment dat je de beelden ziet vergeet je dat helemaal ;) Zij zijn daar elke dag al jaren mee bezig en zien dat dagelijks dus je hoeft je geen zorgen te maken! Veel plezier morgen!!

hoi allemaal,

Leuk Dionne en kleineikke dat jullie vandaag jullie echo hadden! Fijn dat alles ook goed is! Wat is de reden dat jij een extra echo krijgt kleineikke? Ik had met 8 weken mijn eerste echo en toen zei de verloskundige dat ik drie extra groeiecho's krijg omdat mijn BMI laag is. Voordeel van dun zijn dacht ik zo :) En wat betreft liever een eenling of een tweeling, ik wilde nooit een tweeling maar nu denk ik daar anders over, lijkt mij stiekem toch wel erg leuk. Bij de eerste echo was de verloskundige ook echt op zoek naar die tweede omdat ik zo vreselijk misselijk ben, maar het is er gewoon eentje.

Ik had een uitwendige echo Bobi. Volgens mij ligt het aan hoe de bouw van je lichaam is of ze een inwendige of uitwendige echo doen. Ik had er niets tegen gehad als de echo inwendig was geweest. Volgens mij is de inwendige echo wel duidelijker. Ik zou er niet zo over in zitten hoor, komt helemaal goed! En gewoon van te voren zeggen dat je er tegenop ziet dat je een inwendige echo krijgt (mocht dat zo zijn). Spannend!

Terug
Bovenaan