Uitgerekend in December 2016!

Hoi gogotine,

Ik denk dat ik een extra echo krijg ivm de combinatietest :) Mijn man en ik hebben voordat we zwanger werden hier al veel over gepraat en besloten dat we dat graag zouden willen weten. Ook omdat mijn man een nichtje heeft met down. Niet dat dat erg is, maar als je het van te voren weet kun je je hier altijd beter op voorbereiden.

Ik was trouwens blij met de inwendige echo! Als je zo vroeg in de zwangerschap zit kun je dan inderdaad veel meer (en beter) zien.

Ja leuk he, kleineikke, heel bijzonder al om het hartje te zien en te horen. Leuk dat we ook even ver zijn.

Bobi, ik had ook een inwendige echo. Heb dat al vaker gehad en is echt niet nodig om er tegen op te zien. Stelt weinig voor.

Wij twijfelen nog of we een nekplooi meting laten doen.

ohh Dionnevl! dan ben ik jaloers want ik heb alleen het hartje zien kloppen, niet gehoord hihi volgende keer! Ja zeker, ik ben vooralsnog, 31 december uitgerekend terwijl volgens mijn eigen berekening ik de 29ste ben uitgerekend. En jij?

Ik wil graag op alles voorbereid zijn en dit is ons eerste kindje dus dan was voor ons de keus snel gemaakt.

Dames veel succes met jullie zwangerschappen! Ik heb vandaag mijn tweede echo gehad en het was nog zo klein dat ik waarschijnlijk een stuk later beval, ik ga dus verder in het uitgerekend in januari topic

Hallo Dames,

Wat leuk om te lezen dat er al een aantal hun echo hebben gehad.

Ik heb morgen mijn eerste echo. Heel erg veel zin in!

Hopelijk wordt de zwangerschap dan wat meer werkelijkheid.

Soms twijfel ik heel erg of ik wel zwanger ben, echter zijn er toch zeker wel tekenen dat het zo is.

Volgens de berekening zou ik morgen precies 10 weken zwanger zijn. Dus ben erg benieuwd wat de echo zal zeggen morgen.

Het wachten duurde lang maar morgen is het eindelijk zo ver. :-D

Hoi Kirsten,

Als je het hartje ziet kloppen op de echo dan krijg je het "echte" besef, althans dat had ik. Ik ben alleen zwaar vermoeid maar verder geen verschijnselen dus toen ik de echo zag wist ik het zeker ;)

Heel veel plezier morgen!

Ha dames,

Allereerst iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap. Ik volg het forum al een tijdje maar had nog niks gepost omdat ik eerst mijn echo wilde afwachten, nadat mijn vorige zwangerschap was geëindigd in een miskraam.

Maar vandaag het hartje zien kloppen, gelukkig! Nog steeds wel angstig dat het misgaat maar heb nu in ieder geval wel al een veel beter gevoel! Ben nu 7,5 week. Helaas wel extreem misselijk en al aantal dagen ziek thuis erdoor, dus hopelijk wordt dat snel minder!

leuk om zo elkaar te volgen!

Liefs

Terug
Bovenaan