Uitgerekend in December 2016!

<p style="text-align: left;">Oh, 4 november al met verlof. Wat lekker! Ik moet wachten tot de 23e november. Nog 7,5 week...</p>

Hooihooi Dames

onze kamer gaat de goede kant op de muren zijn gestuct en zodra de muren door zijn gaat de behang er op en in week 43 komt de kamer

De kraamzorg komt bij mijn langs op 17 oktober oowh vind dat wel spannend

morgen laatste werkdag want dan gaat het bedrijf dicht vanwege winterstop

<span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Hoi dames,</span>

<span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Hier uitgerekend op 6 december, zal mij niks verbazen als de kleine meid met Sinterklaas wordt geboren!</span>

<span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">tja de katten.. Ik heb het idee dat onze kat ons mega gaat negeren, vooral als er na de geboorte veel mensen over de vloer komen.. Goede tip, babygehuil van YouTube! Ga ik proberen, kan mijn man er ook vast aan wennen haha!</span>

Hoe gaat het bij jullie met slapen? Door de nachtelijke bezoekjes aan de wc/ koelkast ( gewoon serieuze honger snachts) kom ik moeilijk weer in slaap.. Gevolg: overdag brak en niet te genieten! Nog een reden om uit te kijken naar het verlof, uitslapen..!

Welkom Jas (en stephanie ook nog natuurlijk), gezien het tijdstip van je post zitten we vannacht in hetzelfde schuitje. Ik werd ook iets meer dan een uur geleden wakker, eerst naar het toilet, toen honger en nu klaarwakker :s

ergste is dat mijn man later ook naar toilet ging en zodra hij het bed weer aanraakt per direct snurkend in slaap valt. Ben bang dat we deze wakkere nachten echt tot het einde vol moeten houden.. mocht iemand een tip hebben om weer in slaap te vallen, welkom :)

Hahaha, ook ik ben snachts steeds wakker. Ik ben overdag heel moe maar wil dan niet slapen omdat ik bang ben dat het snachts niet lukt, en dan kan ik alsnog niet slapen. Ik kon vandaag eindelijk uitslapen, tot 10 uur, begint mijn man om 9 uur filmpjes te kijken op zijn mobiel xD. Denk na :p. Ik wordt nu alleen niet meer wakker van de baby, alleen van dat ik steeds moet plassen. Dat scheelt wel weer.

Zelf geen last van honger snachts gelukkig, maar misschien komt dat nog. Ik eet altijd redelijk laat (half 8) avondeten en dan half 9 een koek en dan ga ik half 10 naar bed. Ik heb er overdag wel veel last van. Ben benieuwd hoe veel ik uiteindelijk ga aankomen, volgens mij heel veel, als ik zie wat ik naar binnen werk. Wel mooi hoe je lichaam pakt wat hij pakken kan..

bij mij komt de kraamzorg 20 oktober, ik ben ook wel zenuwachtig daarvoor.. Straks mis ik heel veel dingen of zo

Oh wat toevallig, bij mij komt kraamzorg ook 20 oktober langs. Ene kant wel spannend inderdaad maar aan de andere kant is het ook niet iets om druk over te maken denk ik. Het is niet alsof ze hardop mogen oordelen over wat we nog niet goed hebben voorbereid toch? :p Daarnaast is het jouw baby die komt, niet die van hun, en jij als mama zal het beste weten hoe je alles aan wilt gaan pakken als je baby er eenmaal is :)

Wel knap trouwens dat je zo'n strak ritme aanhoud 's avonds. Ik loop regelmatig rond 12 uur nog rond en ben dan ook echt nog klaarwakker. Maar goed op een dag als vandaag kan je dan gelukkig wel lekker uitslapen. Was vanacht uiteindelijk drie uur lang wakker voor ik weer kon slapen maar heb vervolgens wel tot half 1 uitgeslapen haha. Gelukkkig is dat niet zo erg als het weekend is :) is een beetje aanpassen als het je snachts moeilijk wordt gemaakt :p

Haha voor ik zwanger was kon ik snachts zo weer in slaap komen, nu is dat een hele opgave.. Ik struin dan 3x het internet af op zoek naar babyspulletjes waar ik allang genoeg van heb, en hart van Nederland kijk ik 3 keer over :p

nog een reden om uit te kijken naar mijn verlof- uitslapen!! Nu het nog kan :D

kraamzorg valt reuze mee.. Wij hebben de babykamer nog niet af, maar daar doen ze totaal niet moeilijk over. Ze gaan ook niet controleren of je alle spulletjes verder al hebt, dat had ik van tevoren wel een beetje verwacht. Was verder een heel relaxt gesprek, het was bij ons meer een uitleg van wat je van hen kan verwachten. Komt goed!!

Hallo allemaal,

Ik ben halverwege december uitgerekend. Ik zit momenteel al bijna twee maanden thuis in de ziektewet waardoor de dagen nogal lang zijn.

De babykamer is bij ons al bijna klaar.  Ik ben al begonnen met alle dingetjes te wassen en strijken. Zo leuk!

Volgende week komt de kraamzorg langs voor een intake gesprek. Ik ben erg benieuwd. Over paar weken komt de box, wieg en kinderwagen. Ik kan niet wachten! Dan eindelijk alle dingen in huis.

Iedereen heel veel succes met de zwangerschap!

Terug
Bovenaan