@kiimsie wel vervelend als dat zal gebeuren. Kan me goed indenken dat je het ook juist zelf wil uitvinden en op je eigen manier wilt doen. Beste wat ik kan bedenken is dat je altijd goed je grenzen moet aangeven en je er zeker niet schuldig om moet voelen. Al moet ik eerlijk bekennen dat ik ook niet goed weet nog wat wij hiermee moeten gaan verwachten van ouders, opas en omas en alle andere mensen met een mening...
waar ik trouwens wel van schrok is dat ik in de laatste week opeens meerdere voorbeelden heb gelezen over mensen met een met een koortslip of verkoudheid/virus die een baby aansteken. Hoe gevaarlijk dat wel niet is. Weet nu al dat ik daarom ga stressen bij iedereen die ons mannetje wil gaan vasthouden
hoe moet je ooit je baby gaan beschermen tegen alles wat er op dat gebied mis kan gaan. Kan moeilijk letterlijk iedereen verbieden de baby vast te houden toch?
waar ik trouwens wel van schrok is dat ik in de laatste week opeens meerdere voorbeelden heb gelezen over mensen met een met een koortslip of verkoudheid/virus die een baby aansteken. Hoe gevaarlijk dat wel niet is. Weet nu al dat ik daarom ga stressen bij iedereen die ons mannetje wil gaan vasthouden