@ Wendy P: Ooh, 2 avonden maar! Wij krijgen 5 lessen, gok van ongeveer 2 uur want zolang waren we gister bezig. We hebben het boek 'Hypnobirthing: The Mongan Method' meegekregen inclusief audio CD en 31 geprinte a4tjes met 'huiswerk'. Dat digitale deel bij jouw cursus lijkt mij wel fijn, dat je gewoon kan inloggen, video's kan kijken e.d. Spreekt toch meer aan dan een boek. Ik was ook bang dat het zweverig zou zijn, vooral voor mijn vriend. Maar dat viel eigenlijk hartstikke mee, het zijn toch wel logische dingen en ik kan me best vinden in bijv. visualiseren van een goed verloop van de bevalling en het lekker aanmaken van veel endorfines 😛
@ Manon 77: wat fijn dat de babykamer bijna af is! Bij ons is dat nog láng niet het geval. Mijn schoonvader en vriend willen zelf de radiatorkraan vervangen zodat we de temperatuur digitaal kunnen gaan regelen, maar tot nu toe lukt het nog totaal niet. Heb zelf zoiets van: waarom laten we niet gewoon iemand komen die er verstand van heeft en het gewoon goed en snel kan fixen? Maarja, dan stap je op tere mannen zielen volgens mij, dus bij dat voorstel krijg ik een boze reactie . 😛
@ Zwangere 22-er: wel goed denk ik om alles op 1 a4tje te kunnen knallen, ik heb meerdere pagina's haha.. Mocht je in het ziekenhuis bevallen, dan kreeg ik gister de tip dat sommige mensen dat op de monitor plakken zodat iedereen die in je kamer komt er niet omheen kan (ook als het team wisselt van dienst bijv.). Geen idee hoor, misschien wel een handige tip. 🙂