Nu de intake voor de kraamzorg is geweest schrok ik wel opeens hoe dichtbij het einde al is gekomen. Nog maar een dikke maand en we zitten gewoon al op 37 weken. En nu maar hopen dat ons mannetje ook echt ergens tussen 37 en 40 weken komt. Hij loopt qua groei 2 weken voor op de zwangerschapsduur, moet er niet aan denken dat hij pas met 42 weken besluit te komen 😛
@zwangere 22-er De ondersteek heb ik inderdaad ook moeten lenen, toen ze dat vandaag zei hadden we geen idee wat het was en hebben we direct een hele mooie uitleg gekregen 😛. Verder heb ik ook bedverhogers, een douchekruk en een verstelbare ruggensteun moeten lenen. Die laatste lijkt me ook wel fijn om te hebben zonder de zwangerschap, voor op een zaterdag ochtend ofzo 😀
De belletjes in mijn buik zijn gelukkig niet vervelend of pijnlijk, het klinkt alleen wel heel gek alsof er een hele oorlog gehouden wordt. Ook heeft ons mannetje behoorlijk vaak de hik, wel handig trouwens, dan kan ik direct controleren of hij nog met zijn hoofdje naar beneden toe ligt 🙂
@Stephanie De Bruijn, Ik heb een aantal maanden ook veel zitten meelezen zonder te typen en dat maakt natuurlijk helemaal niets uit. Is maar net waar je behoefte aan hebt en tijd voor hebt. Vooral op de mobiel kan het nog weleens lastig zijn om op het forum een berichtje achter te laten. Maar op dit moment, nu het einde dichterbij komt en het toch wat spannender wordt vindt ik het wel leuk om alles te delen en te zien hoe het bij de rest gaat.