Uitgerekend in december 2017!

Hallo allemaal,

Ik ben Geralda en zwanger van ons eerste kindje. Ben nu tussen de 7 en 9 weken, nog niet helemaal duidelijk ivm onregelmatige cyclus. 15 mei staat de eerste echo gepland(duurt nog zooo lang

Ook nieuw op het forum. 28-04 ook positief getest! (Ik schrok me dood... mijn man ook :p) Uitgerekende datum vooralsnog 27-12. 31-05 de termijnecho en kan niet wachten.

Vooralsnog heeel spannend allemaal :)

<p style="text-align: left;">Ook nieuw op het forum. 28-04 ook positief getest! (Ik schrok me dood... mijn man ook :p) Uitgerekende datum vooralsnog 27-12. 31-05 de termijnecho en kan niet wachten.</p>
Vooralsnog heeel spannend allemaal :)

@Tanya Davelaar, nou zeker genoeg afleiding met de woningen. Maar wel leuk dat jullie in jullie nieuwe woning met de kleine nieuwe herinneringen kunnen maken! Wij zijn op dit moment (nog steeds) op zoek naar een geschikte koopwoning, maar mocht dat dit jaar niet lukken dan is het voor ons ook prima om in ons kleinere huisje tot die tijd te blijven.

@Geralda Hop-Doctor welkom!!

@Miepmans ook welkom op het forum, hadden jullie het niet verwacht dat het raak zou zijn dat jullie zo geschrokken waren? Een extra leuke verrassing dan lijkt me :)

Ik heb soms een opgezette buik, meestal eigenlijk nadat ik iets gedronken heb. Gek he haha. Gister heb ik een BH verlengstukje gekocht zodat ik ze rondom iets losser kan dragen, vind ze nu teveel druk geven waar ik dan ook weer misselijker van word.

We waren sinds november bezig maar het was even schrikken dat het gelukt was ;)

Ik schrik trouwens van de hoeveelheis miskramen! :| Daar ben ik nu op het moment het meeste bang voor. De laatste paar dagen veel kramp(jes). Het voelt de hele dag aan als heftige ongesteldheid. Een kruik bied wel verlichting gelukkig maar ben er niet gerust op

@Miepmans, ja dat zie je inderdaad veel voorbijkomen op deze forums. Helaas is de kans gewoon aanwezig dat dat kan gebeuren. Moet maar positief blijven denken! Misschien een geruststellende gedachte, wat je omschrijft als ongesteldheidskramp dat klinkt erg als bandenpijn. Je lichaam is van binnen druk bezig met groeien. Maar je kan altijd je verloskundige bellen als je het echt niet vertrouwt.

https://www.babyopkomst.nl/article/menstruatie-achtige-buikpijn/

Bedankt voor de link :) dat stelt wel gerust. Ik had dit wel verwacht maar gewoon een stuk minder. Vandaag en gister ook weer een stuk vermoeider dan eerst dus daar zal de toename wel door komen.

Waardoor komt het eigenlijk dat hier zoveel dames met een mk rondlopen? Het lijkt wel de helft!

Terug
Bovenaan