Uitgerekend in december 2017!

Zojuist trouwens met mn baas gesproken en verteld dat ik zwanger ben en last heb van kwaaltjes en of ik tijdelijk vanuit huis kon werken. Hij was dol enthousiast en ik kan gelukkig voorlopig vanuit huis werken tot ik weer een beetje goed de dag door kan komen. Wat een enorme opluchting dit!

@Loola, ja heel blij mee dat dat kan!

Hoe doen derest van de dames dat hier eigenlijk met werken of lukt het bij jullie nog wel om de dag enigszins redelijk door te komen?

Hoi allemaa! Mijn naam is Esther en ik ben nieuw op het forum. Had 2 negatieve testen gedaan en op 14 april testte ik ineens positief. Totale ongeloof natuurlijk dus meteen nog 1 opgehaald en ja hoor, die was ook positief. Volgens mijn eigen berekening ben ik nu 8 weken en 3 dagen zwanger en uitgerekend op 9 december.

Ik kan pas komende donderdag terecht bij de vk.. Erg laat, al zeg ik het zelf! Nu heb ik 2 maal (in 3 weken tijd een halve dag) bruine afscheiding gehad en maak ik me super ongerust. Wellicht onnodig maar goed.. Automatisch ga je je druk maken.

Hopelijk krijg ik donderdag goed nieuws

Welkom Esther,

Volgende week is niet zo heel laat hoor. Gemiddeld eerste afspraak tussen de 8 en 10 weken.

Ik ben morgen 8 weken. Afgelopen week 2x bloed/bruin na ontlading. Gebeld naar VK en ik kon nog even langskomen. Echo gemaakt en zag er goed uit volgens haar.

Ze zei zolang het bruin is is het oud bloed. Bij geen aanhoudende bloeding of buikpijn zijn zorgen niet zo nodig.

Voor morgen stond mijn afspraak al, dus dan nogmaals een echo.

Succes & geniet ervan

Jasmijn, wat fijn dat je thuis kan werken! Ik beheer eigen agenda dus kan zorgen dat ik mijn dagen minder vol prop met afspraken. En ik merk dat ik soms wat later begin omdat ik moeite heb met snel opstarten. En einde van de dag voor avondeten even op de bank liggen.

Ik merk vooral aan broeken dat het niet lekker zit. Ik heb dan eind van de dag dan ook echt last van mijn buik. Ik heb niet idee dat heel veel dikker ben al maar wel wat opgeblazen buik. Vooral na avondeten. Hebben jullie dat ook? Kan dat al bij 6 weken?

Esther, welkom en gefeliciteerd! Ik heb echo op 17 mei, ben dan bijna 8 weken. Volgens onze praktijk geven ze deze echo als kado omdat officieel de termijnecho de eerste echo is rond 10 of 11 weken! Fijn dat je ook mag bij 11 weken!

Kk oh spannend. Ik had ook beetje bruin bloed vorige week. Ik was zeer in paniek maar verloskundige zei dat dit gewoon kan. Ben niet voor echo geweest. Kan er toch geen invloed op uitoefenen. Geduld en vertrouwen! Succes morgen bij de echo!

@jasmijn-

de vrouw van de echo denkt dat ik 9 weken ben mijn eigen berekening was 8 maar mijn baarmoeder was al veel groter als bij 8. Het baby'tje is nu nog niet echt op te meten dus moet wachten tot de termijnecho maar ze dacht minimaal 9. Spannend allemaal.

ik had bij 5 weken wat dus waarschijnlijk 6 was ook al een flinke opgezette buik vooral in de avond.

@jasmijn.. Ik kom de dagen wel door, maar merk wel dat ik het een aanslag is. Sinds gister heb ik het idee dat ik weer wat meer energie heb en me buik is ook ietsjes minder opgezet (hopelijk geen opleving ahha).. We hebben in ieder geval afleiding genoeg ivm verkoop van appartementen en aankoop van een woning.. dat wordt nog wel een drukke tijd. pas in september de sleutel dus alles moet dan in 1x klaar zijn...

spannend allemaal voor iedereen!!

Terug
Bovenaan