Uitgerekend in december 2017!

Ps tips en trucs om kalm te bliven heb ik helaas niet voor je.. @tanya probeer rustig te blijven ik weet precies hoe je je voelt maar een andere optie dan afwachten is er helaas echt niet

Hallo allemaal,

@Tanja ik begrijp na je miskraam dat dit vooral onzeker is tot je eerste echo... ik kan wel zeggen dat je er niet teveel negatieve gedachtes aan moet schenken maar dat ik makkelijk gezegd. Zoek veel afleiding dmv bv vriendinnen misschien.... ?

@jasmijn dankjewel :) vanmorgen de echo dus gehad en alles was prima in orde! We zagen het hartje kloppen, helaas nog niet kunnen horen , dit was te vroeg maar met 11 wkn de termijnecho.

Blijft een bijzondere ervaring... Wens dit iedereen toe!!! xx

Ik vergeet te zeggen dat wij de baby rond 8 december mogen verwachten :) . Vinden jullie dit ook zo gezellig zo in de winterdagen rond de feestdagen...? ;)

Wat goed dat een aantal al een mooie echo hebben gehad.

Alles wat jullie schrijven is zo herkenbaar. De opgezette buik, de onzekerheid en het wachten.... pff... maar ja er is echt maar een ding wat help en dat is geduld. Maar na een miskraam is de zwangerschap toch minder onbevangen. Zeker omdat ik eigenlijk een missed abortion heb gehad en dus niets gemerkt had dat het niet meer leefde! Maar wel alle zwangerschapsklachten houden. Erg spannend! Nu aftellen tot 17 mei, en dan hopen dat de termijnecho ook goed zal zijn! Ik heb vertrouwen maar ben ook erg gereserveerd in de vreugde! Sorry erg negatief klinkt dit alles. Laat ik voorop stellen dat ik super blij ben met deze zwangerschap..

Wanneer heft de rest een echo?

5 extra verjaardagen in december is inderdaad wel veel van het goeie ;)

Daarintegen hebben wij niets extra's in december buiten kerst en oudjaar om , dus bij ons lekker rustig met in de toekomst alleen onze kleine spruits verjaardag :)

<p style="text-align: left;">Dat klinkt beter Loola!  Maar goed elke maand of dag is prima als maar gezond is hé?</p>
<p style="text-align: left;">Hoe voelen jullie je?</p>

Ik heb mijn echo 15 mei en daarna de eerste afspraak bij de verloskundige.

Ben benieuwd of de uitgerekende datum 16 dec is en niet eerder . Ik heb echt al een flinke buik.

Leuk he al die gedachtes die door je hoofd spoken. Zou ik al verder zijn.. is het er 1 of 2 haha.

schrijven jullie veel dingen op? Misschien advies qua boekjes of iets?

Ik ben er namelijk niet echt goed in

@Loola, ik vind een decemberbaby ook leuk. Eerst dacht ik koud!!! en nu denk ik van eigenlijk wel een gezellige maand, ik ben zelf ook in die maand jarig en mijn partner en ik zijn dan 10 jaar samen, dubbel feestmaand.

@A1987, ik heb 16 mei de termijnecho, nog precies twee weekjes wachten.

@Quincy28, Van de verloskundige heb ik een boekje gekregen dat heet 'groeigids zwanger' en zelf heb ik een boek aangeschaft 'Voor het eerst zwanger' van Olivia Toja, Dr. Marie-Claude Guiral. Zelf vind ik dit een erg leuk en handig boek die je per week verteld wat er gebeurd en waar handige tips in staan.

Terug
Bovenaan