Uitgerekend in december 2017!

@saskia

Ik zou het ook zeker vragen! Alleen is het met 6 weken nog niet altijd met een uitwendige echo te zien. Daar moet je wel rekening mee houden.

En wat onzekerheid betreft: ik voel mij nu al onzeker door mijn vorige miskraam. Mijn hoop is dat ik straks een beetje gerustgesteld kan worden, en zo niet: die ongerustheid en twijfel heb ik toch al...

Liefs Kristel

@IEDEREEN:

Er is een besloten groep aangemaakt op Facebook voor iedereen die uitgerekend is in december, dat werkt beter mee dan dit forum en praat makkelijker!

Lees een paar pagina's terug in dit forum hoe je je kan toevoegen, zou fijn zijn als er nog meer dames in dat groepje kwamen.

Het is een besloten groep dus je privacy blijft gewaarborgd !

Hoi dames,

Ik heb er eventjes over nagedacht & ik ga niet voor een vroege echo. De vorige zwangerschap kwam ik namelijk met 8 weken bij de verloskundige, waar toen geen hartje en geen kindje te zien was.. Doorgestuurd direct naar het ziekenhuis, daar was wel een hartje maar werd ik 2 weken terug gezet.. Bij de vervolg echo 2 weken later was het hartje al gestopt met kloppen. Ik heb uiteindelijk voor medicatie gekozen, maar echt wat een HEL! Ik kreeg een allergische reactie en als klapper op de vuurpijl een baarmoeder infectie.

Nu weten jullie een beetje waarom ik zo onzeker ben & twijfel. ;)

Heftig hoor Saskia. Wat een achtbaan van emoties zal dat geweest zijn.

Ik heb ook de miskraam dmv medicatie gehad. Gelukkig geen complicaties maar wel twee keer gemoeten.

Kan me je onzekerheid heel goed voorstellen, heel begrijpelijk!

@Drew, ja gek he. Ik begin sinds gister eindelijk een klein beetje beter te worden. Er stond dat je weerstand door je zwangerschap laag is en dat je waarschijnlijk verkouden zou worden. Misschien is dat een van de snelste ziektes die je kan oplopen.

@Saskia, wat vreselijk om zoiets te moeten doorstaan. Misschien kun je je verloskundige bellen en het voorleggen, de verloskundige kan je vast goed advies geven hierin.

Terug
Bovenaan