Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Als we de termijnecho hebben gehad meld ik me aan voor de FBgroep ervanuitgaande dat de datum in december blijft mijn eisprong was later vorige keer dus ik denk dat de datum nog een beetje naar achter gaat schuiven
wat leuk om alle jullie berichten te lezen. ik heb vorige keer vertelt dat ik bruin bloedverlies heb gehad en krampen we hebben een vervroegde echo gehad met 7 weken en het hartje klopte.
vorige week waren we op vakantie ( laatste keer echt samen) en kreeg ik rood bloedverlies niet veel maar toch een inlegkruisje nodig. dag erna kleine stolsels. bij thuis komst de vk gebeld en ze vertelde dat ik me geen zorgen hoefde te maken omdat het waarschijnlijk komt door gemeenschap.. ik heb de intake gesprek al gehad en ze gaat me toch maandag terug laten komen voor een echo.. ik maak me gewoon zorgen en wil zeker weten dat het goed zit.
wij gaan het de dagen na moederdag vertellen dan ben ik 11 weken zwanger. ik heb een vakantie filmpje gemaakt met muziek. (slideshow) met als laatst het nummer van niels geusebroek take your time girl en de foto van de echo en een foto van ons samen met een hartje op me buik.
zo benieuwd naar de reacties.
met de intake vroeg ze of we een nipt test of combinatie test willen doen. we gaan voor de nipt test maar dit komt meer omdat me vriend dit egt wil want wat doe je met het resultaat als het negatief is? lastig lijk me.
We hebben t er nog niet over gehad maar ik denk dat we de test niet gaan doen. Dergelijke ziektes komen in mijn familie niet voor en ik ben nu bijna 31 dus qua leeftijd is het nog geen risico denk ik... maar ik twijfel nog