Uitgerekend in december 2017!

Dag allemaal en ook gefeliciteerd!! Ik ben eind december uitgerekend voor de eerste en heb aanstaande donderdag de eerste echo (woon als NLse  in Belgie, met 8 wkn echo hier). Ben er echt mega nerveus voor! M'n lichaam heeft de laatste jaren veel te verduren gehad (epilepsie en schildklier) maar ben wonder boven wonder direct zwanger geraakt! Maar maakt dat ik niet zoveel vertrouwen in m'n lijf heb en leeftijd (bijna 38) speelt ook mee dat ik t allemaal spannend vind. Nieuw op dit forum maar deze groep sprak me meteen aan :) Hoop jullie snel goed nieuws te kunnen geven over onze kleine. Anouk

Hallo allemaal,

Wat leuk, een forum voor alle (aanstaande) mama's die een kleintje hopen te verwachten in december 2017. Dit is allemaal erg nieuw voor mij, maar ik sluit mij graag aan :)

Wij mogen weer opnieuw in verwachting zijn, na vorig jaar mei helaas een miskraam te moeten hebben meemaken. Destijds hoopte ik ook in december uitgerekend te zijn, wat deze zwangerschap wel bijzonder maakt.

Wij mogen er nu -na echo met ruim 7 weken- vanuit gaan dat ik 12 december uitgerekend ben. 24 mei hopen wij onze termijnecho (11wk) te hebben, waar we erg naar uitkijken!

Deze zwangerschap heb ik veel meer last van kwaaltjes, dus wij vertrouwen erop dat het kindje goed groeit. Wel weer heel spannend!

Groetjes Leonie

Heel voorzichtig, na 2 miskramen, probeer ik weer blij te zijn en te hopen dat het derde keer scheepsrecht blijkt te zijn.

Ik sluit me graag aan bij dit forum, bij deze groep..

Ik zit eigenlijk nooit op fora: moet ik behalve deze reactie plaatsen nog iets anders doen of krijg ik nu automatisch updates? (voel me nu zo blond ;-) )

Vorige week een echo gehad en het hartje klopte. Volgende week heb ik een termijn echo en gaan ze bekijken  hoelang ik zwanger ben. Spannend weer!

Aan iedereen die ook uitgerekend is in december: GEFELICITEERD !!

Hoi allemaal

Ik ben michelle, en ben 23 en hoop in december ook mijn eerste kindje te krijgen, als alles goed gaat ben ik rond 10december uitgerekend

En 24mei de eerste echo

Ik ben alleen best wel bang voor alles vanwege mijn naalden fobie en bij de eerste echo moet ik bloed laten afnemen en aangezien ik daar erg bang voor ben word mn eerste echo meteen gekoppeld aan iets wat ik erg eng vind waardoor ik gemenge gevoelens heb qua het uitkijken naar de echo afspraak

Maar toch enorm blij met de zwangerschap maar ook erg bang dat er dingen fout zullen gaan maar die zenuwen zullen er vast bij horen

In iedergeval gefeliciteerd allemaal

vanmiddag heb ik de eerste echo. de zenuwen gieren door m'n hele lijf en ben echt vreselijk bang dat het weer niet goed zit.

Heb af en toe van die menstruatie achtige pijntjes die door trekken naar m'n bovenbeen en rug. had ik altijd als ik mijn menstruatie kreeg.

Echt vreselijk dit wachten ben op m'n werk maar kan me echt niet concenteren. iemand een peptalk voor me?!!

Jonge vrouw anoniem: je kunt dit!

Het is nog even een paar uur doorzetten, maar je kunt het. Ga aan de slag met een klusje waar je echt je aandacht bij moet houden, zul je zien dat de tijd vliegt.

Succes en probeer ook een beetje te genieten bij de echo straks!

Hoi Sandra,

ja ik probeer wat te lezen op mijn werk is het super rustig meestal dus dat is een nadeel zeker nu haha.

Inderdaad nu je het zegt, ga ik proberen strakjes om ook te genieten

Terug
Bovenaan