Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@jonge vrouw anoniem, pff spannend hoor. Ik heb mijn termijn echo volgende week dinsdag in de avond, vind het nu al spannend maar ik probeer er niet teveel aan te denken anders gaan de dagen zo langzaam haha. Laat je even weten hoe de echo gegaan is? Ik hoop dat alles goed zit!
Jasmijn oh wat spannend hoop dat je een goede echo hebt.
hier alles prima , een mooi knipperend lichtje te zien. Echt ongelooflijk mooi om te zien.
nu 7 weekjes zwanger en 26 december uitgerekend. Vorig jaar mijn moeder overleden rond haar sterf datum had ik een positieve test en dus nu een kerst kindje. Mooiste cadeau wat ze me ooit heeft kunnen geven.
Hoi meiden. Wat fijn dat de echo hoed was. Nu toe werken naar de termijnecho. Ik heb vandaag onverwachts een echo gehad. Vannacht werd ik wakker en voelde ik me anders. Mijn zwangerschapssymptomen zijn iets minder, met de ervaring van de missed abortion dacht ik dat het niet goed was. Maar gelukkig was de eerste echo goed (meting was 7+2). Mijn echo volgende week blijft ook staan. Erg fijn om vandaag gerustgesteld te worden. En hopelijk is volgende week de echo nog steeds goed! En blijft het goed gaan! Ik ben nu wel iets positiever!
Heerlijk wat een gerust stelling he! tuurlijk kan het altijd nog misgaan maar de vk zei ook het meest crucialste moment hebben jullie gehad en dat is of er wel of geen hartje gaat kloppen.
Wat leuk dat we even ver zijn! @miepmans ik mag ook 31 mei terug komen voor de 10 weken echo ben erg gerustgesteld en probeer ook te genieten nu!
De paar mensen die het weten hebben me aangeraden om ervan te genieten maar als ik in zombie staat, misselijk en met dikke kramp op de bank lig denk ik niet "YES!! dit is GENIETEN!"
ik geniet zelfs als ik kotsmisselijk ben. oke het is niet prettig. Maar zolang alles goed gaat met die kleine ben ik dol gelukkig. en zolang ik niet continu loop te stressen of het nu goed blijft gaan voel ik me ook goed
Tuurlijk ben ik ook uitgeput moe en misselijk maar na mijn miskraam in december neem ik dit alles voor lief en wens ik dat ons kindje gezond en wel in december te wereld komt!
Misschien scheelt het wel dat ik compleet nog geen echo's e.d. heb gehad. Als ze nu tegen me zouden zeggen dat ik hier "last" van heb door infectie X zou ik het ook geloven namelijk. Waarschijnlijk denk ik er over 2 weken anders over