Uitgerekend in december 2017!

ik kon voor gisteren niet genieten vooral doordat ik bang was dat het mis zou zijn. Dat heb ik nu een beetje los kunnen laten na de echo en heb er vertrouwen in nu.

Hoop dat je dat over 2 weekjes ook hebt. Hoe ver ben je nu?

Vandaag precies 7 weken.

Ik vind het wel leuk en bijzonder. Als ik lees wat het kindje deze week allemaal aan ontwikkeling doormaakt enzo. Gister ook voor het eerst een cadeautje gekregen dus dan wordt het wat echter :)

Ik dacht dat je bij de 1e afspraak bij de VK al naar het hartje ging luisteren maar dit vond ik niet terug op de site. Kan je dat ook gewoon aangeven?

wat leuk! ik nu 7 weken en 1 dag dus lopen wel gelijk :)

ja vind ik ook zo bijzonder inderdaad. zeker toen we het hartje zagen kloppen gisteren wat een ontlading was dat zeg

Durf ik je niet te zeggen, ik ben natuurlijk vroeg met mijn 1e echo dus dan is het hartje nog niet te horen. zou goed kunnen dat dit met 9 weken wel zo is! ik zou het gewoon vragen, baat het niet schaadt het niet

bij mij hebben ze de eerste keer niet naar hartje geluisterd wel op de echo gezien. (dat is bij ons niet bij de verloskundige die hebben geen echoapparaat) Ze vertelde dat met het apparaatje wat hun hebben om het hartje te luisteren pas bij 13 weken wordt geluisterd.

@Miepmans, ik heb het idee dat mn hcg piek nu geweest is en ik iets minder vaak misselijk begin te worden of misschien is mn lichaam nu juist wel aan de hcg hormoon gewend. Ik heb ook een boek wat beschrijft wat er iedere week gebeurd in je lichaam, erg leuk om te lezen. Wat het hartje betreft kun je hem volgens mij echt goed horen kloppen vanaf 10 weken, daarvoor kun je hem ook al goed zien kloppen.

Ik vind het echte genieten nog wel lastig, het voelt nog zo pril het eerste trimester. Maar af en toe kijk ik even naar mn buik en dan denk ik wel van aan het eind van het jaar mag ik je in mijn armen sluiten.

Wat zitten we dichtbij elkaar. Mijn eigen berekening zou het 28 december zijn. Ben benieuwd wat straks bij termijnecho zal zijn!

Genieten vind ik dubbel. Ik ben eerlijk gezegd best blij met de symptomen omdat dit mij bevestigt dat er echt in mijn lichaam gebeurd. Ik denk dat dat vooral na de termijnecho we iets meer kunnen genieten. Nu nog zo spannend.

Ik dacht ook dat je pas later in zwangerschap hartje kan luisteren. Maar precies weet ik het niet.

Jeuh! Nog meer eind december mensen :)

Misschien verschilt het van praktijk tot praktijk welke apparatuur ze hebben en wat er mogelijk is? Ik hoop iig dat het daar kan. Als je t blijkbaar al met 7-8 weken kunt horen kloppen moet dat met 9 technisch ook kunnen lijkt me

Voor mij is het nu nig 13 nachtjes wachten tot de eerste echo

Ik ben zooo zenuwachtig of alles wel goed is

Er komen ook meerlingen voor bij ons in de familie dus bereid ik me er al even een klein beetje voor dat dat mogenlijk bij mij zo zou kunnen zijn

Als het maar gezond is

Terug
Bovenaan