Uitgerekend in december 2017!

Wij hebben deze week ook de echo gehad ben nu 13.2. Het kindje was zo druk hahaha zo leuk om te zien mijn zoontje was absoluut niet zo druk echt leuk om nu al verschillen te zien.

Bij mij zijn de kwaaltjes ook stuk minder niet misselijk meer wel nog erg moe. Ik ben thuiskapster maar loop ook de post en ben vorige week zaterdag met de hitte flauwgevallen meer die echt last hebben met de warmte?

@Miepmans, fijn dat je echo goed was! Ik ben zeker opgelucht. Hopelijk kan ik nu (los van de kwaaltjes) er echt meer van genieten.

@Superjuul, gefeliciteerd!!

@Maaike, misschien kan je het meer op de spanning van je vrijgezellenfeest gooien dat je je daardoor niet zo lekker voelt en even geen alcohol hoeft en geen trek hebt in carpaccio.

@Michelle P, wat leuk dat we even ver zijn! Ik hoop dat mijn misselijkheid ook snel zal verdwijnen, ben al blij dat het minder is als een paar weken geleden. De hitte kan ik ook echt heel slecht tegen. Wij wonen in een oud pand waarbij de slaapkamer onder het dak zit en vaak warmer is dan buiten, we hebben onlangs een aircooler aangeschaft want ik werd gewoon ziek van de warme. Ik probeer voorderest af te koelen door mn voeten in een koel badje te doen of een koele douche te nemen en naast voldoende blijven drinken vooral heel rustig aan te doen.

Hebben jullie ook wel eens een vreemde smaak in je mond? Ik had een paar weken geleden, een paar dagen lang alsof alles naar parfum/zeep smaakte en sinds gister is dat weer. Gaat vast net als de vorige keer over een paar dagen weer over.

hi jasmijn!

Die rare smaak heb ik nog steeds 12+1 zwanger nu.

vooral water drinken staat me echt tegen, terwijl ik normaal toch wel aan de 2,5 liter zonder problemen kom. Probeer er nu vaker wat limonade siroop bij te doen zodat ik toch blijf drinken.

Gaat inderdaad vast over haha

Hebben hier nog meer dames last van EXTREME vermoeidheid..

val 8/10 op mijn werk zowat in slaap.. echt vreselijk

@jonge vrouw anoniem, water vind ik ook ineens niet meer lekker ofzo hahah, ik doe er nu 1 ijsklontje in en dan is het voor mij beter te drinken als het kouder is. Misschien wat gek maar het werkt voor mij.

Vandaag voor reguliere controle geweest waarbij ze even ging voelen en naar het hartje ging luisteren en dat was allemaal in orde. Volgende week hebben we de geslachtsecho, willen jullie het geslacht ook weten of zien jullie dat wel na de bevalling?

haha wat gek he ! ijsklontje ook maar eens proberen dan.

aah wat tof! hoe ver ben je nu?

We willen het zeker weten, kan niet wachten hihi. 5 juli hebben we een echo weer met 15,5 weken. Misschien dat we dan al iets weten.

Heb je een voorgevoel wat het wordt?

@jonge vrouw anoniem, ben nu 14,5 weken. We hebben toen tijdens de termijnecho samen met de verloskundige naar de nub gekeken en toen dacht ze een meisje, dit idee hadden we van te voren ook al. Ben benieuwd of dit nog steeds zo is haha. Hebben jullie al een idee wat het zal worden of ook naar de nub gekeken?

Aah spannend !

Ik zelf denk een meisje mijn partner weet het nietgoed maar roept vaker een jongentje.

Nee helaas niet.. Met 15.5 week hebben we weer een echo hopelijk zien ze danthet geslacht. Spannend he !

Terug
Bovenaan